wa-lal wa-lal
358
BLOG

" Jest Pani w stanie to ogarnąć?" - echo24

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 18

Nie, nie, ten bloger nie zasługuje bym miała mieć fobie na jego tle. Ten bloger po prostu zwrócił moją uwagę jego krytycznymi wpisami o wszystkich i wszystkim.  Jedno wszak ucieka mu z widzenia, to samokrytyka. Każdy z nas ma życiowe pomyłki, błędy czy uprzedzenia tyle że ten pan echo24 jest uprzedzony do wszystkich którzy być może nie odbiegają jego poglądom ale jednocześnie chcą jasnych definicji mysli jakimi darzy czytelników Salonu24. Konkretnie mi chodzi o jego ostatnią notkę z dn. 03.02.2023 . Otóż  zainteresował mnie tytuł notki "Nie mogę już patrzeć na te „mordy zdradzieckie” z wymieniającego się władzą układu PO-PIS". Wcale nie zły - jak lubi mówić mój młodszy na wszystko do czego miał negatywne podejście. Bo że mam negatywne podejście do właściciela tej notki nie jest tajemnicą. I moje podejście nie mogło się zmienić czego dałam wyraz w komentarzu do notki :

"wa-lal
3 lutego 2023, 20:28
Czytając pana kolejną notkę pozwolę sobie zadać dwa, trzy pytania. Oczywiście nie spodziewam się kulturalnej odpowiedzi bo jakże to, ja "smarkula" mam odwagę przepytywać doświadczonego a nade wszystko niezależnego i kumatego blogera. Zatem te pytania z pana cytatami:

"A mówiąc konkretnie, nie chcę by za przeproszeniem do usranej śmierci Polską rządziły przemienne tylko dwie partie, których liderami będą przemiennie, - albo Donald Tusk, albo Jarosław Kaczyński;......" - jakże to? Prawie 80 lat miał pan sposobność zmienić bieg historii partii w Polsce a nie tylko krytykować i co pan poczynił w tym kierunku?

"...I przepraszam za szczerość, ale ja już nie mogę patrzeć na to, co PiS i PO uczyniły z Polski. ...." - dlaczego pan odmówił działalności na rzecz poprawy w Polsce odmawiając posłowania u pana Kaczyńskiego?

"...Ale ja nie chcę znowu wybierać tak zwanego "mniejszego zła" w wykonaniu zgrzybiałych tetryków i sejmowych zmurszałków,..." - czy pan nie kłamie pisząc o prawie osiemdziesięciu latach skoro młodszych od siebie nazywa tetrykami, zmurszałkami ? "

Na mój komentarz jak zwykle w wykonaniu tego blogera była odpowiedź

echo24
3 lutego 2023, 21:06
@wa-lal

"Czytając pana kolejną notkę pozwolę sobie zadać dwa, trzy pytania. Oczywiście nie spodziewam się kulturalnej odpowiedzi bo jakże to, ja "smarkula" mam odwagę przepytywać doświadczonego a nade wszystko niezależnego i kumatego blogera..."

No, to zapamiętaj sobie "smarkulo" na całe życie, że na tak postawione pytanie nikt hołdujący kanonom kultury wysokiej nie udzieli Ci odpowiedzi. "

No tak, spodobało mi się określenie "kanon kultury wysokiej". O ile wypowiedzi niefortunne, obraźliwe polityków różnych opcji jak najbardziej nadają się do wyśmiania ich autorów czy nawet ostrej reprymendy to jednak określenie kogoś ze względu na wiek zgrzybiałym tetrykiem czy zmurszałkiem będąc w wieku wyśmiewanych, krytykowanych to chyba nie wypada.. W mych oczach jest wyrażeniem niegrzecznym, prześmiewczym. I na nic tu kolejna odpowiedź blogera echo24 brzmiąca :

"
"Wiek nie ma znaczenia, bu wszystko jest w głowie, proszę Pani.
Miewałem studentów pierwszego roku, którzy mentalnie byli starsi ode mnie."

Mentalność nie ma nic wspólnego z wiekiem czego dosadnym przykładem jest bloger echo24 który mentalnie jest jeszcze w czasach swej młodości nie widząc swych ułomności.

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo