Ponury Wtorek Ponury Wtorek
666
BLOG

Wilczy bilet Smoka Gorynycza

Ponury Wtorek Ponury Wtorek Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Jeden z poczytnych i lubianych blogerów, Smok Gorynycz, stracił dziś (20.10) swe dwie najnowsze notki, które poleciały w wirtualny niebyt, zanim licznik długu polskiego zdążył wzrosnąć choćby o marne sto tysiączków. Wkrótce potem w ślad za nimi poleciał i sam Autor, wygnany przez administrację Niezależnego Forum Publicystów na tydzień, wszelako za jakie zbrodnie - rozstrzygnąć nie jestem w stanie.

Nie, żebym wracał na Niezależne Forum Publicystów, dziękuję. Moja poprzednia notka pozostaje w mocy, jednak piszę te słowa niejako w nawiązaniu do niej - prorokowałem tam bowiem rychłe odejścia innych blogerów. I wątpię, by po dzisiejszym incydencie Smok Gorynycz chciał dalej na Niezależnym Forum Publicystów pisać.


Korzystając z okazji, że już się jako ten vox populi produkuję, to wrzucam trochę porządnej muzyki.

 

 

Napastnik Polonii Ciemnogród. Moje konto na YouTube Wyobraźmy sobie, że któryś z PISowskich notabli, np. Z. Ziobro, pisze na swoim blogu, iż nie jest prawdą, że ś.p. poseł Karpiniuk zginał w Smoleńsku, że widział go wczoraj na dworcu w Kołobrzegu/Koszalinie... Wie Pan, jakby zareagowały media? Pewnie i Pan, i ja nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić tej nawałnicy. Chinaski, "Upadek Platformy: Palikot rży nad trumną Gosiewskiego". Nauczyciele, gratuluję wam podwyżki! Co prawda podwyżki podatków, zamiast pensji, ale mniej więcej Komorowski mówił prawdę. Podwyżki będą, niech nikt nie mówi, że nie! seawolf, "Zielona wyspa, godzina 20:05" - Krzyż przed Pałacem Prezydenckim umieścił diabeł! I jest to miejsce siania nienawiści. - Jeżeli szaleństwu [PiS-u] nie powie się stanowczo 'dość tego', to w tym najlepszym przecież od wieków czasie dla Polski zafunduje nam ono nie zwycięstwo dobra nad złem, lecz piekło, jakiego dawno nie widzieliśmy - Waldemar Kuczyński

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości