OknoNaPodworze OknoNaPodworze
54
BLOG

Życie, życie... i mudy.

OknoNaPodworze OknoNaPodworze Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Uff!


Trochę mnie tu nie było, ale życie zawodowo-rodzinne czasem porywa człowieka całkowicie. Na całe szczęście okres burzy i naporu już za mną zatem mogę znów więcej czasu poświęcić swojej ulubionej rozrywce: grom mmorpg. A konkretnie mudom.


Otóż to. Od jakiegoś czasu pogrywam sobie na mudzie Mystica. Odkrywanie tego świata (a jest to nowy świat wśród mudów, patrz moje poprzednie notki) daje sporo satysfakcji. Nie dość, że stworzono tam barwny, żyjący świat fantasy to jeszcze twórcy umieścili w nim różne smaczki, które odkryte powodują uśmiech na twarzy każdego fana fantastyki - u mnie tak było, gdy odkryłem tam... rzeźnię numer pięć. Ponadto fascynujące jest bogactwo i rozbudowanie opisów, tworzących ten świat:

image


A gdy wejdziemy do rzeczonej oberży naszym oczom ukazuje się taki widok:

image


Oczywiście, jak to w typowej karczmie fantasty, możemy zakosztować jadła lub skosztować lokalnych trunków:


image


Postaram się tutaj w miarę na bieżąco opisywać moje przygody z mudem Mystica. A gdyby ktoś chciał zagrać w tę grę i potrzebował pomocy, niech śmiało pisze do mnie w komentarzach lub też w samej grze - list na adres Corto, bowiem to własnie jest moja postać:


image



Miłośnik gier RPG i nowych technologi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości