kemir kemir
827
BLOG

Czyżby pierwszy przypadek koronawirusa w Polsce?

kemir kemir Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

Jak dla mnie - chociaż kompletnego laika w sprawach medycznych - przypadek jest oczywisty.

Wystarczy porównać, wnioski nasuwają się same.


https://naszeblogi.pl/17679-podsluchane-obrady-rzadu


https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1022886,podsluchano-rozmowy-w-jachrance


Terapia jest chyba tylko jedna: "Zbij pan termometr, a nie będziesz pan miał temperatury" –  jak radził kiedyś Jerzemu Turowiczowi Lech Wałęsa. No chyba, że jednak izolatka.


PS. Autor o tym przypadku: (cytat z dnia 27 lutego 2020, 14:40) " Szczerze? Ten fragment z mrożkowego INDYKA przyśnił mi się dzisiejszej nocy. Obudziłem się o 3.30, odszukałem oryginał, podstawiłem postaci i chwyciło,"

Jak widać sen trwa już od 5-10-2011 [11:14]. Oj, chyba ciężki przypadek.... :-))))))

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości