onion13 onion13
203
BLOG

Sakiewicz-Saloon-Ruch

onion13 onion13 Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Tomasz Sakiewicz napisal dziś :

/../mimo wielu prób nie udało mi się opublikować na Salonie 24 moich komentarzy na temat represji jakie spotykają nas w Ruchu. Administrator portalu poinformował mnie, że są usuwane na żądanie Ruchu./../

  Jeżeli jest to prawdą że firma "Ruch" jest tak wrażliwa na krytykę, to zadziwia brak reakcji na wykorzystanie przez jedną z partii w swojej nazwie słowa "Ruch" do niecnych, politycznych celów. To tutaj dobra firmy wyraźnie są naruszone. No, chyba że menadżerowie zgadzają się żeby kojarzono nazwę ich firmy ideologicznie.

 

  Co do sów naczelego GP:

"Piszę o tym z przykrością bo wcześniej nie zdarzały się tu tak drastyczne przypadki cenzury."

 Dzieciaku ! Ja nie Sakiewicz,bo gdzie mi tam tak wysoko i nie chwaląc się wcale, ale na moje wpisy zareagowali m.in. menadżerowie Natalii Siwiec i Agaty Mlynarskiej. Oni oczywiście śledzili wpisy Oniona na s24 i nawet nie śmię podejrzewać administrację o jakąś cenzurę. Niektóre moje wpisy są słusznie kasowane bez wyjaśnienia, bo nie zdając sobie napisałem je "mową nienawiści" i powstawiałem "wulgarne obrazki". Dopiero ingerencja w notkę, zawsze za późno otwiera mi oczy.

 Zabroniono mi rówież używać potoczne określenie cegły dziurawki. To tajemnicze slowo "p..t.k" ma również  naruszać czyjeś dobra osobiste(sic!). Co ciekawe, o ile mi wiadomo, inspiratorem cenzury tego slowa jest osoba chwalącej się słitfocią która zrobila sobie zdjęcie z naczelnym GP. Ba, ma nawet numer telefonu do niego.

A zupelnie serio:

Tak więc, panie Sakiewicz. Trzeba się rozejrzeć wokół siebie bo wśród własnego otoczenia są tacy co koło pióra panu robią. To smutne ale prawdziwe.

  Życzliwy

 

P.S.

Skasują  czy nie skasują oto jest pytanie.

Mam na brudno :))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości