Opolanin 89 Opolanin 89
36
BLOG

Głosuj na Komorowskiego, bo... no... bo tak!

Opolanin 89 Opolanin 89 Polityka Obserwuj notkę 14

Chciałbym Szanownym Czytelnikom dać jeden z wielu przykładów "yntelygencji' wyborców Marszałka Cara Bronislava Komorovskiego.

Moja rozmowa na gadu-gadu z pewną koleżanką. Zobaczyła mój opis, popierający kandydaturę Jarosława Kaczyńskiego.

 

Koleżanka
hej
nie gadaj ze za kaczka jestes?!
buhahaha
:D
glupi jestes!

JA
a czemu glupi?

Koleżanka

bo za kaczorem jestes jesli dobrze wnioskuje

JA
no tak, a co w tym złego?

Koleżanka
no to naprawde glupi jestes

JA
ale ANDŻELIKA, konkretnie mi uzasadnij - czemu wyborcy kaczyńskiego są głupi?
ale tak rzeczowo
a nie "glupi bo glupi" bo poki co to wychodzi, ze ty jestes glupia - jezdzisz po innych bez uzasdnienia

Koleżanka
ja sie zbytnio nie znam na polityce ale kaczorow nie lubilam i lubiec nie bede

JA
no ale czemu mowisz ze inni sa glupi ? tym bardziej robisz z siebie kompletną idiotkę - nie znasz sie , ale "sa zli, bo sa" .... a nawet nie wiesz czemu.. co - bo w mediach tak go pokazywali?

Koleżanka
i wiem jak to bylo jak byl premierem,masakra i to jeszcze nie lech byl w sumie prezydentem a jarek bo jarek mial na niego duzy wplyw i robil tak jak on chcial,a poza tym ten jego wyglad i zachowanie ...
a ma uznanie teraz bo mu stare babcie wspolczuja:D

JA
ANDŻELIKA - gratuluję rozeznania wpolityce <brawo> BŁYSZCZYSZ!
co takiego złego zrobił jarek, jak był premierem ? no słucham?

Koleżanka

dokladnie nie pamietam
boze nie lubie ich i tyle!
ja sie nie interesuje polityka jak ty ale czasem ogladam fakty

JA
no to brawo  :)
fakty są napewno bardzo obiektywne <hahaha>
słuchaj ANDŻELIKA - wypraszam sobie, zebys wszystkich mierzyla swoja miarka...
nie mow o wyborcach pisu ze sa glupi
bo sama robis zz siebie idiotkę w tym momencie
czesc, milego wieczoru

Koleżanka
a co moze inne:P ktores mi tu dziadek gadal ze jakis program jest pisowski a jakis sld
ty jestes idiota glosujac na durnego kaczora
jakbys na kogos innego glosowal to bym nic nie miala przeciwko

JA
a na kogo ty glosowalas ?

Koleżanka
nikogo bo jestem u babci i zapomnialam przed wyjazdem pojsc na gmine po papierek,ale w cale nie zaluje:P
a glosowalabym wlasnie na komorowskiego:PP

JA
yhm brawo ANDŻELIKO, tak trzeba. olać głosowanie. to przeciez nic takiego.
No, Ruski Agent rządzący Polską... taaak :)

Koleżanka

pojde 4 lipca:P
ty jestes durny
kaczor kwa kwa+mlaskajacy kurdupel

JA
yhm, lepszy agent WSI :)
Rosyjski dupoliz
ANDŻELIKO ANDŻELIKO.. żal mi takich ludzi jak ty, ale trudno

Koleżanka

spadaj

JA
nawet nie masz żadnych argumentów.

Koleżanka

a mi ciebie:D
mam

JA
no, to czemu  komorowski?
co jest w jego programie takiego ciekawego?

Koleżanka

w sumie juz przed katastrofa przypadl mi do gustu jak byl z nim wywiad i w sumie nie o polityce gadali ale tak o zyciu osobistym

JA

askaaa konkretnie mim powiedz.  w  czym  jestlepszy od innych?

Koleżanka

a jak zostal tym pelniacym funkcje to mnie bardziej przekonal do siebie
zachowanie,wyglad,jak sie wypowiada

JA

Ja się pytam o program!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koleżanka

nie znam:P ale jak premier i prezydent beda z po to przynajmniej klutni nie bedzie:D

JA

yhm, masz rację :)
błyszczyś po prostu
Twoja niewiedza jest porażająca.

Koleżanka
no i dobrze,mi tyle styknie

JA
yhm :) tyle, ze milo wiedziec czemu glosuje sie na konkretnego kandydata

Koleżanka

nie wszyscy lubia polityke,teraz ty to uszanuj!

JA
ja to szanuje
ale to nie chodzi o polityke
a o podstawową wiedzę

Koleżanka
no w5asnie widze:D

JA
szkoda, ze nie potrafisz uargumentować swojego wyboru

Koleżanka

i teraz zachowujesz sie jak dziecko dajac taki opis

JA
miłego wieczoru!

Koleżanka
umiem a ze nie trafia do ciebie ten argument to juz twoja sprawa

JA
to pytam - o 1 punkt programu komorowskiego, ktory ci przypadł do gustu

Koleżanka

nie zwracalam na to uwagi

JA
....

Koleżanka
nie chce mi sie z toba gadac!





 

Opolanin 89
O mnie Opolanin 89

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka