lida-mamourian lida-mamourian
237
BLOG

W Iranie rozdepczają kobietę pod nogami

lida-mamourian lida-mamourian Iran Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Napisałam w poprzednich notkach że gdzieś napisano coś co w prawdzie miało znaczyć "Rozdepczemy Amerykę pod nogami"

Prawda jest taka że w Iranie "Rozdepczają kobietę pod nogami" szczególnie mąż lubi to zrobić!!!

Chyba że dziewczyna ma silnego dobrego ojca.

Sprawa może być taka fatalna że kobieta nawet nie będzie mogła studiować , albo całkowicie będzie zamknięta w domu. 

To się mi wydarzyło. Mąż nie dał mi klucza od drzwi i musiałam siedzieć w domu . Nie mogłam wyjść.

Do tego nic nie kupował i tylko za pozwolenie mogłam wyjść z domu i coś kupić za swoje (moje) pieniądze , których mój tato mi dał !!! 

Nie wiem czy zrozumiesz , mąż nie płacił za życie i nawet nie mogłam wyjść na zakupy.

Sąd w Iranie jest Głupi , i specjalnie głupców wybierają , bo muszą wydać takie wyroki jak ileś batów za coś w brew Koranu. 

Możesz podać poniższy link do google translate i przeczytać jaka fatalna sytuacja kobiet jest w Iranie .

Tutaj

Komentarz do dziennika. Fariba Mostafawi która jest cytowana w dzięnniku nosi nazwisko podobne do rodziny Chumeiniego , Mostafawi to jest jeden z nazwisk rodziny Chumeini ale nie jestem pewna czy ona należy do tej rodziny czy nie

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka