lida-mamourian lida-mamourian
170
BLOG

Super Policja w Iranie , ale sąd jest nie możliwy

lida-mamourian lida-mamourian Iran Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Kilka lat temu zrobiłam nie słychnną rzecz , tylko powiem na czterech oczach!

no i wpadłam i Policja mnie złapała . Długo nie siedziałam w areszcie , rozmawiali ze mną z 15 minut i przekonali się że nie miałam nic złego na myśli  i wypuścili mnie . Tak krótko siedziałam u Policji że nawet moja rodzina wciąż nic o tym nie wie, chciałabym wiedzieć co byłoby reakcją Polskiej Policji na to co zrobiłam.

Dzisiaj w innej sprawie poszłam do Policji , ubrałam się tak że przed wejściem zwrócili na to uwagę i dali mi czador ! Ale jednak oficer nie zwrucił na moje ubranie uwagę i wysłuchał mnie i serdecznie pomógł. Mam w tej chwili problem z głupim sędzią któremu albo się wydaje że ma objawnienie , albo też dostał łapówkę.Jak sprawa będzie jaśniejsza opiszę . Nie stety w Iranie słowo mężczyzny jest ważne a słowo kobiety jest nie ważne , tylko jedno z mało rzeczy których sędzia przyjmuje od kobiety to pyta się kobietę czy miała seks z mężem , pyta się czy to coś weszło w tamto coś!!!

Mnie się zapytał przy kilku innych mężczyzn i przez to przez kilka lat nie chodziłam do sądu . W tej chwili mam adwokata (Pana i Panią) i powiedziałam im że nie chce się spotkać z żadnym sędzią ,przyjeli sprawe na takich warunkach  że bez tego żebym widziała sędziego rozwiążą problem. 

Problemów z sędzią jest kilka , ale jedno jest takie że mąż złożył oświadczenie że ja bez jego pozwolenia pojechałam do Polski. Sędzia powinnien to zbadać i zapytać Policji , jednak tego nie zrobił i pzryjął słowo męża bez uzasadnienia , chociaż w moim paszporcie Irańskim moje wyjście jest podpisane przez Policji i to znaczy że ja wyszłam legalnie  i wróciłam legalnie. 

Mąż do mnie wysłał wiadomość żeby mu zapłacić złotem wartości kilka tysięcy dolarów.

Opisze to potem dokładniej , najpierw chce wiedzieć co będzie decyzja w drugiej rundzie!!!

Policjant pomógł mi zorganizować dokument na ten temat żeby przedstawić sędziemu. Bez tego żeby sędzia pytał. Bo za zwyczaj Policja odpowiada na oficjalne pytania, to znaczy sąd musi zapytać , jednak w mojej sprawie znaleźli mi inne rozwiązanie po przez MSZ Iranu . 

Sąd w Iranie jest nie możliwy


Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka