Piotr Stróż Piotr Stróż
2505
BLOG

Czy Eliza jest córką prof. Jana Hartmana?

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Właściwie to nic bliżej mi nie wiadomo o Panie Janie - prof. [Janie] Hartmanie. A nie wiem czy dobrze, ale jakoś tak skojarzyłem po Tulei i po Apelu dziennikarki w związku ze słynną już sprawą umowy ACTA, kiedy to - przypomnę rozliczne głosy Internautów i zaangażowanych dziennikarzy dały się słyszeć. Pod notką

„Gruppenführer” Grupiński zgodnie z zasadą kontradyktoryjności

zamieściłem nagranie niezaleznej telewizji z Poznania z akcji w obronie miłościwie nam panujących.

Nie tylko w realu poparto Platformę. A dokładnie to pytam w związku z ubiegłorocznym Apelem dziennikarki, który we fragmentach przytoczę poniżej:


Apel dziennikarki do Rządu: Zamknijcie Internet i przeszukajcie jego siedzibę!

23.01.2012

Apeluję do najwyższych czynników państwowych o zamknięcie Internetu i przeszukanie jego siedziby. Jestem przekonana, że znajdują się tam dowody na prawdziwe intencje prowodyrów ostatnich zajść - pisze dziennikarka Eliza Hartman.

...

W związku z tym apeluję do najwyższych czynników państwowych, do pana Premiera, pana Prezydenta i szefów wszystkich Służb, o zamknięcie Internetu i przeszukanie jego siedziby. Jestem przekonana, że znajdują się tam dowody na prawdziwe intencje prowodyrów ostatnich zajść. 

 

Eliza Hartman 

 

Na zdj.Ulubiona blogerka Autorki, Kasia Tusk.

rebelya.pl/post/694/apel-dziennikarki-do-rzadu-zamknijcie-internet-


Pan Jan prowadzi bloga Loose blues hartman.blog.polityka.pl/ i tamteż można znaleźć wpis o tym, jak to Sędzia Tuleya osądził IV RP. Natomiast w dziale "O mnie" czytamy, że ma córkę:


 

 

 

"O mnie

Jan Hartman: filozof i publicysta, rocznik 1967, z pochodzenia wrocławianin, absolwent KUL, od 22 lat w Krakowie.

Żonaty, ma córkę. Profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego, szef Zakładu Filozofii i Bioetyki na Wydziale Nauk o Zdrowiu.

Autor kilkunastu książek. Zajmuje się metafilozofią, filozofią polityki, etyką i bioetyką. Liberał i postępowiec o pewnych aspiracjach politycznych (współpracuje ze środowiskami lewicowymi). Natura dość łagodna i koncyliacyjna, jakkolwiek ze skłonnościami neurotycznymi i upodobaniem do ironii. Może dlatego uchodzi za radykała, wszelako całkiem niesłusznie."


Niestety nie podano i w związku z tym nie wiem, czy to dziennikarka Eliza Hartman jest córką Pana Prof., czy też nie.

Pozdrowienia


UPDATE

 

 

Zaciekawiła mnie też "bioetyczna" motywacja deklarowanego przez prof. materialnego wsparcia dla Owsiaka pomimo wcześniejszej „alergii”

Owsiaczyny czyli apostolat świeckości

Przez całe lata miałem alergię na WOŚP.

– cytuję „żeby poprzeć mordowanie chorych”:

Ciekawe też czy córka równie dobrze wykształcona w polskiej szkole.

Pytam o tytuł prof a nację pozostawiam jako mniej merytoryczną w przedmiotowej sprawie.

- Argumentum ad verecundiam, argument lub organ Magister Dixit jest formą oszustwa  idem argumentum ad hominem.

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości