piotruchg piotruchg
74
BLOG

Zdecydowałem! …… Zostanę Socjalistą!!

piotruchg piotruchg Polityka Obserwuj notkę 2

Zdecydowałem! …… Zostanę Socjalistą!!


      Braciszkowie moi mili! …….… Przed nadchodzącymi nieubłaganie wyborami czuję się tak “obiecany” przez wszystkich, że strach mnie ogarnia i frasunek wielki, jak to dobro wszelakie obiecane, ogarnąć mi przyjdzie, tak iżby się nic a nic nie zmarnowało! …. I z tego nawału dobra obiecanego coś we mnie nieodwracalnie pękło! ….. Tak Braciszkowie! Zdecydowałem! …… Zostanę socjalistą! Jeszcze nie wiem jakim, czy ludowym, czy centrowym, kościelnym, czy komunistycznym? Mam, jak widzicie, z czego wybierać, ale wcale wybierać nie muszę! W każdej frakcji zasady są te same, z których na czoło wychodzi jedna…. Czniać na robotę! …. Więc czniam! Czniam na robotę i na wszystko co tylko partia rozkaże! …. Brać teraz będę! … A co! … Należy się….. Wystarczy, że Partię poprę, a jej Sekretarza uwielbię! ….. Partia doceni, jestem pewien! ….. Dlatego koniec! …..Koniec z bajdurzeniem o jakiejś wolności, odpowiedzialności za siebie i rodzinę! Koniec ze splataniem andronów o etosie pracy, o sprawiedliwości! Teraz sprawiedliwość społeczną będę wyznawał, gdzie wszystko według potrzeb, albo zasług …… Już o nic nie muszę się martwić! Partia zajmie się wszystkim! 

     Na samą myśl o tym, że już nie sam sobą, ale milion wybitnych specjalistów zajmie się moim życiem, wprowadza mnie w stan nieznanego mi wcześniej błogostanu. Wystarczy tylko zrozumieć tę jedyną i najważniejszą zasadę, a następnie wdrożyć natychmiast w życie…. Brzmi ona mniej więcej tak….im mniej robisz, im jesteś bardziej bierny, im jesteś gorszy i głupszy…. tym jesteś dla Partii lepszy. Genialne w swej prostocie. Spróbujcie sami! Legnijcie sobie i pomyślcie czego by tu jeszcze nie zrobić….. czego zaniechać… gdzie by się tu polenić, o czym by tu nie myśleć i czym się nie przejmować? …. Z każdą chwilą będzie wam coraz lepiej i milej… Zamknijcie oczy i powtarzajcie sobie… już niczego nie muszę…. Partia wszystkim się zajmie…. już o niczym decydować nie muszę…. Partia zadecyduje za mnie …… Da jeść…. da pić…. da poglądy do wyznawania…. powie kiedy wstawać i kłaść się…. co oglądać i myśleć…. jak się ubierać i w co wierzyć…. jest pięknie…. będzie pięknie…. teraz dopiero będzie warto wegetować ….. Tak Braciszkowie! Was też namawiam! ….. Naprawdę po co się szarpać i stresować, by żyć…. Czyż nie lepiej sobie wegetować?……. A teraz idę poleżeć, przemyśliwując co dostanę od Partii….. 


        piotruchg 6 października 2019



piotruchg
O mnie piotruchg

Od zawsze chory na Polskę.....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka