POLFIC POLFIC
309
BLOG

Przeciw Kemirowi

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 49

Witam,

Musze przyznać, że moi, byli na szczęście, sojusznicy przekroczyli już dawno granicę bałwochwalstwa *. Jako najlepszy logik na salonie i okolicach, ustosunkuję się do panegiryku Kemira odnośnie PiS, w końcu ktoś musi nieść kaganek oświaty :)

Na razie są trzy punkty i do tych trzech się ustosunkuję. Tylko merytorycznie ale z właściwą sobie znaną wszystkim błyskotliwą złośliwością. :)

1. Gospodarka:

Prawdą jest to co pisze Kemir o sukcesach w gospodarce. Jest jednak jedno ale. PIS autorów tego sukcesu wyrzucił z rządu!!! Mowa o: PBS, Pawel Szalamacha, czy też Rafalska. Zostawił tego który wyznaje filozofię Rostowskiego. Wychwalanie polityki tego ostatniego czy niegdysiejszy zakaz wypowiadania się o 500plus są tego dowodami. Ostatnie wyniki produkcji które lecą na łeb są również  tego dowodem. Mówię tu o twardych faktach nie podlegających dyskusji. Tu jeszcze dodam komentarz, który dla Was nie będzie może twardym faktem, chociaż dla mnie jest. Ostatnie pomysły PiS w sprawie 30-krotności składki ZUS i płacy minimalnej czyli dodatkowych obciążeń podatkowych dla przedsiębiorstw MUSI się skończyć źle, a nawet bardzo źle. To wie każdy kto ma pojęcie o matematyce, ale że sam tu taki jestem, więc musicie mi uwierzyć na słowo :)


2. Prawo

Zawsze popierałem PiS w sprawie tego co mówił o naprawieniu sądów i tego wszystkiego o czym mówił - w tym przypadku zarzut jest oczywisty. Zmian się nie udało dokonać z powodu tego, że zabrali się do tego infantylni ignoranci od Małej Emi i pocztówek. Po prostu ze zwykłej i pospolitej ignorancji reformatorów. I stąd te wszystkie problemy. Nie trzeba zrzucać win na totalną opozycję, czy niedobrych eurokratów, gdy zabierają się za to kompletni dyletanci.


3. Bóg Honor Ojczyzna

Z tym punktem to nawet trudno dyskutować bo w wersji werbalnej może i się zgadza. Ale tylko werbalnej. Jednak niech mi ktoś wyjaśni z którym elementem hasła wiąże się, na kolanach, w wielkim pośpiechu robiona nowelizacja ustawy o IPN. Bezczelna kradzież Marszu Niepodległości świadczy jednoznacznie i z całą pewnością o braku honoru, że o zwykłej ignorancji nie wspomnę. Będę jeszcze tu złośliwy: wspomnę o zamianie kamienicy żołnierza AK w burdel. No ale to jest tylko złośliwość, chociaż wydaje mi się symptomatyczna.

I na koniec nieco osobisty komentarz. Kiedyś, dawno temu napisałem taki tekst:

"Napisanie, że postawa tego elektoratu jest jedną z lepszych w dziejach Polski byłoby pewnie świętokradztwem; ale określenie, że jest postawą dobrą czy nawet wyróżniającą w historii, uważam za właściwe. Nie wiem czy kiedyś przyszli historycy to zauważą; pewnie wspomną Kaczyńskich. Ja jednak tak to widzę.
Teraz nieco osobiście. Ja dołączyłem do tej strony, nie ze względów ideowych, czy też patriotycznych. Bardziej z rewanżu za kopniaki ze strony tego, ponoć nieistniejącego Układu; trochę też z przekory, no i jak każdy cywilizowany człowiek z naturalnej skłonności do stawania po stronie słabszych, bitych i starszych.
Wiem jedno: niezależnie jak się to wszystko skończy, uważam, że warto jest być po tej stronie, lepszej stronie. Jako logicznie myślący, porządnie wykształcony i inteligentny człowiek, mogę nawet powiedzieć, że jestem dumny będąc cegiełką w tym murze. Razem z wieloma tu piszącymi i czytającym
i." **

A teraz jestem, napiszę najłagodniej jak potrafię, zdegustowany postawą tego elektoratu, z którym się utożsamiałem. Za to bałwochwalstwo, lenistwo umysłowe oraz brak honoru, klasy i przyzwoitości.

Pozdrawiam :)

* https://www.salon24.pl/u/okop/988080,10-powodow-dla-ktorych-zaglosuje-na-pis

** https://www.salon24.pl/u/polfic/646076,mur

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka