POLFIC POLFIC
207
BLOG

Kim jest skruszonya

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 37

Witam,

Jak wszyscy dobrze wiedzą, jak już coś piszę to oparte jest to na twardych, nie podlegających dyskusji, aksjomatach logicznych i matematycznych. Ale tym razem pozwolę sobie pospekulować.

Ostatnio ukazała się notka podobno skruszonego polityka PiS. Większość chyba podejrzewa, że jest to prowokacja czy tez fejk, zapewne słusznie. A przynajmniej wszystko na to wskazuje.

Jednakowoż.... Kojarzycie "Protokoły Mędrców Syjonu"? Zgodnie stwierdzono, że jest to prowokacja carskiej Ochrany. Problem jednak w tym, że jak to napisał chyba Łysiak, że wszystko co zapowiedziane tamże, się sprawdza.

Jak logika i matematyka mówi:

To, że ja i parę innych osób tu na salonie celnie zauważyło, że PiS przeszedł na pozycje bolszewickie, pozwala stwierdzić z dużym prawdopodobieństwem, że i w samym PiSie parę takich osób też się znalazło. Pamiętam, gdy przed głosowaniem za rekonstrukcją napisałem do posła PiS z mojego okręgu, że jak zagłosują to PiS na mój głos liczyć nie może. Odpisał mi, a jakże, że w Klubie PiS jest bardzo dużo wątpliwości w tej sprawie. Swoją drogą ... tenże poseł po jakimś czasie poszedł w wiceministrowanie :))

Reasumując, to że notka jest prowokacją, wcale nie musi oznaczać, że coś nie jest na rzeczy. A raczej z dużym prawdopodobieństwem, można zakładać, że jednak coś w tym jest.

A po co się ukazała ta notka? A po co się ukazały "Protokoły"? Może tam tkwi odpowiedź :)

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka