Fot: Tomasz Agencki.
Fot: Tomasz Agencki.
Joanna Krzysztofik Joanna Krzysztofik
192
BLOG

Korwin the Movie (fragmenty): o kobietach i niepełnosprawnych

Joanna Krzysztofik Joanna Krzysztofik Niepełnosprawni Obserwuj temat Obserwuj notkę 0



Autor klipu: Joanna Krzysztofik.

Wykorzystane w klipie fragmenty filmu Korwin the Movie i zdjęcie jego plakatu nie są moją własnością. Informacje o produkcji samego filmu i skąd pochodzi każdy użyty przeze mnie jego fragment znajdziecie na początku i na końcu jego zwiastuna i pełnej wersji (linki do nich podaję pod koniec klipu).

Data utworzenia klipu: 19.09.2017.

Gratulacje dla całej ekipy pracującej przy produkcji Korwin the Movie odwalenia kawału dobrej roboty, bo film wyszedł świetnie. Dziękuję też samemu Tomaszowi Agenckiemu za udzielenie mi zgody na umieszczenie fragmentów filmu i zdjęcia jego plakatu w klipie. Zapraszam was do oglądania zwiastuna i pełnej wersji filmu, oraz innych zalinkowanych przeze mnie w klipie filmów (część jest z mojego kanału, część jest z innych kanałów) odnoszących się bezpośrednio lub pośrednio do jego tematyki, a także odwiedzania profili Tomasza Agenckiego w Internecie.

O filmie Korwin the Movie (wszystko z profili Tomasza Agenckiego):

• zwiastun (12.12.2014)


• pełna wersja (17.10.2015)


profil na Facebooku

książka z pełnymi wersjami wywiadów

Profile Tomasza Agenckiego:

• agentomasz.pl

profil na soundcloud.com

kanał na YouYube

profil na Facebooku

profil na Twitterze

Korwin - Film - Facebook

konto na Google+

Dziękuję wszystkim za obejrzenie mojego klipu. Zapraszam was również na mój kanał YouTube i inne moje profile w Internecie (linki do nich znajdziecie w opisie kanału).


Zobacz też: List otwarty w sprawie słów JKM o edukacji dzieci niepełnosprawnych umysłowo (23.02.2016 Salon24), Dymiący temat kobiet, czyli kolejna wypowiedź p. JKM w PE (5.03.2017 Salon24) - w obu linkach są odnośniki do innych moich publikacji w tematach z tytułu klipu.


[niedostępny]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo