tutejszy tutejszy
658
BLOG

Listy wyborcze jak 10 przykazań!

tutejszy tutejszy Polityka Obserwuj notkę 9

 Jeden jest człowiek, który nas wywiedzie z III RP, domu niewoli.

1. Nie będziesz miał partii lepszych nade mnie (PiS)
2. Nie będziesz używał cudzego hasła nadaremno (Polska Jest Najważniejsza)
3. Pamiętaj abyś dzień świety święcił i w niedzielę nie głosował na komuchów (SLD)
4. Czcij ojca swego i nie pal kotów (Ruch Palikota)
5. Nie wysyłaj „zbaraniałych” chłopów na Wiejską (PSL)
6. Nie cudzołóż z ideami, których nie rozumiesz (Polska Partia Pracy Sierpień ’80)
7. Nie kradnij (Platformo Obywatelska!)
8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciwko koalicjantowi swemu (Samoobrona)
9. Nie pożądaj wyborców bliźniego swego (Nowa Prawica Janusza Korwin Mikkego)
10. ani żadnej prawicy, która nasza jest. (Prawica Rzeczypospolitej)

tutejszy
O mnie tutejszy

Nie jestem Polakiem, bo Polski już nie ma, nie jestem Europejczykiem bo urodziłem się w Polsce (Ludowej w dodatku).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka