pralinka pralinka
41
BLOG

Raport Pitery (ściśle tajny!)

pralinka pralinka Polityka Obserwuj notkę 12

Drogi Donaldu!

Szczerze mówiąc nie bardzo jest się do czego przypiąć w tym cholernym CBA. Ten Kamiński jednak nie zrobił nic takiego, co można by mu publicznie wytknąć. 

Z zaufanych źródeł wiem, że papiery ma wszystkie w porządku, na wszystkie zatrzymania ten drań ma zgodę sądów i ustawy nigdzie nie naruszył. Dlatego nie zawracałam sobie głowy badaniem dokumentów CBA i słuchaniem wyjaśnień samego Kamińskiego - szkoda na to czasu, a za to pozbierałam wszelkie możliwe (i niemożliwe)  artykuły prasowe, w których krytykowano CBA i Kamińskiego i jak widzisz jest tego sporo - są tu jako załącznik do tego raportu.

Coś tam da się z nich wykrzesać, zwłaszcza gdybyśmy mieli do postawienia zarzutów kogoś takiego jak Kalisz, co to każdego kota odwróci we właściwą stronę.

A jak nie wyjdzie to będzie na tych dziennikarzy, że nierzetelnie informowali.

Pamiętaj przy awansach, że ja tu zrobiłam, co mogłam i że Cię nigdy nie zawiodę, dopóki Ty mnie nie zawiedziesz. 

Całuję Cię w spracowaną od uścisków dłoń premierowską 

Twoja wierna Jula

PS. Za nic nie upubliczniaj tego raportu, bo będzie obciach! 

pralinka
O mnie pralinka

Urodziła kotka ślepych kociąt siedem. Sześć z nich za PLATFORMĄ a za PISEM jeden. Czas im szybko płynął minęło dni siedem. Sześć kociąt za PISEM za PLATFORMĄ jeden. Co się kotkom stało ? Siedem ślepych kociąt na oczy przejrzało

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka