Sandomierz 1 stycznia 2020
Sandomierz 1 stycznia 2020
Promiss Promiss
245
BLOG

Za moich czasów...

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Jedyną pewną rzeczą w naszym życiu jest zmiana - taki sobie truizm prawdziwy i banał

Czy to dobrze, czy źle?

Wrong question...

Tak po prostu jest


A jednak....

Dziś przez przypadek natknęłam się w sieci na blogi ludzi, z którymi kiedyś na innej platformie wiele lat pisałam

Byliśmy jak jedna wielka rodzina

Tysiące wymienionych komentarzy, rozmowy od świtu do zmierzchu, wirtu bliskość, duża wiedza o sobie, taka swojego rodzaju sekta pokrewnych dusz

Z pewnego względu zniknęłam stamtąd, a i platforma jakoś się posypała


A jednak...

Jednak niektórzy z nich wciąż trwają, mają kontakt, przenieśli blogi - niektórzy wręcz w niezmienionej szacie graficznej do innych miejsc w sieci

Tacy sami jak wtedy

Wspólnie

Czy to dobrze, czy źle?

Wrong question...


 Krzepiąca jest stałość, niezawodność, bycie pomimo, zawsze i na zawsze

To jest krzepiące


Kusząca jednak jest zmiana, iście wciąż naprzód w oczekiwaniu nowego

Gdybyż tak można było to jakoś połączyć...


Obce jest mi utykanie w twierdzeniu - "za moich czasów" i " kiedyś to było jakoś lepiej"

Wolę absolutnie "nadanżać"

A jednak...

Czasem...


Przesyłam ciepłe myśli tamtym czasom, ludziom, dialogom, chwilom...






Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości