Promiss Promiss
200
BLOG

PROMISS I PICASSO

Promiss Promiss Kultura Obserwuj notkę 16


Żeby coś polubić, należy coś poznać

Choć w sumie nie jest to warunek sine qua non

Czasem polubiamy coś, czego nie znamy

Bo tak


Promiss był w piątek, rzutem na taśmę, na wystawie - "Picasso, wizerunek wielokrotny", która to wystawa pobędzie sobie jeszcze w Lublinie do 3 grudnia, a którą sfinalizowano dzięki rzutkości nowej, prężnej dyrekcji naszego muzeum.

Przyznam szczerze - niespecjalnie za Picassem przepadałam

To były zawsze "ofiary wypadku drogowego", jeśli mogę tak moje odczucia wobec twórczości mistrza spuentować.

Jednak jak tak sobie intymnie pochodziłam po korytarzach przepełnionych może dziełami nie najwyższych lotów, bo mamy jedynie grafikę i ceramikę, a także złotnictwo, to jednak wpadł mi geniusz Picassa przez oczy do serca, na stałe


Emocje...

Emocje to podstawa

Emocje łatwiej wywołać, jeśli masz namacalnym

Nie macałam dłońmi, duszą to zrobiłam

I już jest Mój, a ja Jego


Żeby coś polubić, należy to poznać

Ale przede wszystkim poczuć


I miała rację matka Pabla do niego mówiąc:


"Jeśli będziesz żołnierzem, zostaniesz generałem

Jeśli będziesz mnichem, skończysz jako papież"


On chciał być malarzem i został Picassem


Wydobyć z siebie - siebie najlepszą wersję

BEZCENNE


Zobacz galerię zdjęć:

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura