Infidel. Infidel.
41
BLOG

II 13 grudnia - co miał na myśli?

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 17
Po przegranych wyborach parlamentarnych w 2007r pan Jarosław de PiS złowieszczo zapowiedział II 13 grudnia. Nikt, poza panem Jarosławem, nie wie co miał na myśli, pozostają więc hipotezy i domysły. Poniekąd się cieszyłem, że pan Jarosław obiecał nam śnieżną i mroźną zimę, ale mając na uwadze jego gołosłowne obietnice wyborcze, uznałem że to nie jest to. Potem przez myśl mi przeszły kartki na żywność i inne towary, więc wiedziony przezornością, że członkowie Partii będą bardziej uprawnieni,  wertowałem książkę telefoniczną by znaleźć telefon i adres do najbliższej komórki Partii, ale nr telefonu nie było w książce - zapewne nie opłacają rachunków. W zeszłym roku temat umarł śmiercią naturalną, ale powraca i będzie powracał, jeśli nie wyjaśnimy, co miał na myśli Jarosław de PiS mówiąc o  II 13 grudnia.
Jedną z hipotez mogło być, że pan Jarosław de PiS chciał nas przestrzec, że za to co zrobiliśmy oddając co prawda więcej głosów na PiS, ale nie aż tyle, aby przepędzić złego Tuska, da konspiracyjnego nura pod pierzynę i nie wynurzy nosa do... może do II Okrągłego Stołu? I tyle będziemy god widzeli.Trochę wierzyłem, więc się tylko trochę zawiodłem, a hipoteza legła w gruzach, ponieważ pan Jarosław de PiS jest niezmiernie aktywny, oczywiście nie o seksualnej aktywności mowa, gdyż sprawy wagi państwowej mają priorytet nad sprawami przyziemnymi, co zresztą można zaobserwować u czołowych blogerów-zwolenników PiS, którzy głównie obcują z komputerem.Poniżej inna z hipotez - kto najlepiej prezentuje się w mundurze.
Z czasem dorzucę innych mundurowych.

 

...

 

... 

...

 

 

Kurcze, w mundurze każdemu jest do twarzy!

Mundur ma lepszy krój niż marynarki, które nosi Jarosław. Jeszcze gdyby stracił 15% masy ciała, byłby jak wąsaty marszałek ze zdjęcia po prawej

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura