Krzysztof Strzałkowski Krzysztof Strzałkowski
248
BLOG

Czy Wirtualna Polska manipuluje komentarzami pod swoimi tekstami? 12 minut prawdy.

Krzysztof Strzałkowski Krzysztof Strzałkowski Polityka Obserwuj notkę 2
Jest to pierwsze miejsce, gdzie na dłużej udostępniam publicznie ten film. Krążył on do tej pory wśród wąskiego grona osób

Szanowni Państwo, od wielu lat obserwowałem, jak moje  wyważone i celne komentarze pod tekstami na Wirtualnej Polski nie są wyświetlane. Nie byłem jednak pewny, z czego to wynika. Może nie umiałem ich szukać ? Na początku roku wyborczego 2023 zrobiłem więc sprytny test, który dokumentuje ten film. Czytelnicy Salon24 otrzymują jako pierwsi otwarty dostęp do niego na  kilka dni. Na  kanale You Tube jest to nadal film ukryty. Dlaczego? Nie szukam sensacji, chciałem zdiagnozować problem i poprosić Państwa o monitorowanie go na wszystkich portalach w tym szczególnym, wyborczym roku, który jest tak ważny dla Polski. Narzędzie do nagrywania filmów z ekranu  jest związane z grami i jest wbudowane w system Windows -  każdy może go użyć, choć pierwsze kroki są trudne. Bywa, że nagra się nie to okno, które chcemy, więc sugeruję zbędne okna przeglądarki zamknąć. Proszę o nieudostępnianie linku do filmu dalej. Niech będzie nadal  dostępny dla wąskiego grona osób z mojego konta na Salon24. Celowo udostępniłem go jedynie kilku wpływowym osobom z pewnej strony sceny politycznej, aby podały informacje, gdzie trzeba. Po tym fakcie  nie stwierdzam na dziś już tego problemu, przynajmniej na moim IP w sieci, ale proszę Państwa o monitorowanie tematu cenzury / moderacji na wszystkich portalach. Oczywiście można też przyjąć, że nagrałem coś absolutnie przypadkowego i do tej pory miałem strasznego pecha, że nie widziałem swoich komentarzy. Każdy z Państwa ma absolutnie wolny wybór i ten sam materiał do wnioskowania, do czego zapraszam! 


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka