rk1 rk1
479
BLOG

gdy cierpisz, ze okradają Cię pisofscy bankierzy

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 41
przenieś depozyty do bankierów deMOkratycznych


och, gdybyśmy tak mieli deMOkratyczny rząd liberalnego Tuska
to byśmy mieli po EUropejsku, tak dobrze jak u Niemca.

Info z dziś:

https://www.money.pl/pieniadze/koniec-z-placeniem-bankom-za-depozyty-nadchodzi-nowa-era-6767666917551008a.html

U Amsterna moze juz w lipcu nadejdzie nowa era
moze nie będzie ujemnego oprocentowania depozytów!





I rady dla tych co mają te lokaty na 0.01%

Pierwsza rada gratis: zerwijcie je.



mnie okrada portugalczyk:

lokata w standardzie 2-2.5%, na nowe srodki 4%

lokaty funduszowe (z zabezpieczeniem kapitału)
- od 0% do 50% w zależności jak sie inwestycja przyfarci.


I jeszcze w NBP mam troche (obligacje). imo warto.
m.in. dlatego ze nawet sprzedajac przed czasem
cześć odsetek zostaje (przy lokatach - nic).


na dzis trzymiesieczne obligacje to 1.5%, czterolatki indeksowane inflacja - 3.3%
rok temu (gdy królowało to wkurzajace 0.01%) kupiłem czterolatki.
teraz (w zależności od miesiąca zakupu) śmigają miedzy 9.0% a 10.5%.

https://www.obligacjeskarbowe.pl/?id=ofeiopr



i tak to jest w pisoskim rezimie.
w deMOkratycznym raju - jak u Amsterna

Wybór należy do Ciebie.



PS. kredyty mnie nie obchodzą (nigdy nie brałem, zawsze gdy była potrzeba
pożyczałem po krewnych i znajomych). Poza tym, uważam i zgadzam sie z Suskim
że nalezy je spłacać - taka ze mnie niedeMOkratyczna natura.

-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka