rk1 rk1
712
BLOG

Autor! Autor!

rk1 rk1 Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 76


- Osobiście do tej pory uważałem, że tych pytań w referendum nie powinno być więcej niż 10. Na dziś ten projekt obejmuje 15 pytań, ale ja doszedłem do wniosku, że jestem gotów zgodzić się, żeby 15 pytań zostało zaprezentowanych, dlatego że chcę, aby Rada ten problem przedyskutowała - powiedział prezydent Duda na początku spotkania.


To tylko propozycje do dyskusji.. ale wyraźnie z nich widać,
że komuś bardzo zależy na ośmieszeniu próby zmiany konstytucji,
na zniechęceniu do niej społeczeństwa.


1. Kto jest autorem (autorami) tego zestawu, tego "projektu"?
(z treści zacytowanego powyżej zdania wynika, że nie PAD)


2. Dlaczego PAD zdecydował się na jego upublicznienie (tym samym go firmując)?
Tak sam-z-siebie, czy ktoś mu doradził?




a może jeszcze więcej pytań referendalnych - np. 100.
Sto pytań na stulecie odzyskania niepodległości!

a potem z setki wypadkowych/przypadkowych, czasem wzajemnie
wykluczających się odpowiedzi skleci się Koństytucję Stulecia.
i tak na drodze końpromissu zostanie osiągnięty końsensus:
Wszyscy stwierdzą, że nie da się stworzyć lepszej konstytucji od obecnej.

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka