Własne zdjęcie ekranu telewizora.
Własne zdjęcie ekranu telewizora.
Ronin. Ronin.
3891
BLOG

Masza i niedźwiedź, czyli jak TVP ABC uczy, bawi i zaskakuje.

Ronin. Ronin. Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 63


Macie dzieci ?

O ile nie jesteście silnymi, niezależnymi menadżerkami z korpo , lub gejami z konieczności lub wyboru to jest spora szansa, że tak.

Właśnie ja też jestem szczęśliwym posiadaczem.

I w związku z tym dokonałem ostatnio ciekawego odkrycia.

Zaskoczyło mnie ono nieco.

Ale od początku.

Odmawianie dzieciom to trudna sprawa.

I dość ryzykowna.

Niczym odbieranie miski z żarciem głodnemu pitbullowi. 

Dlatego właśnie w moim domu szczeniak przejmuje czasem kontrolę nad multimedialnym centrum dowodzenia potocznie nazywanym pilotem.

W związku z tym Tomek parowóz, strażak Sam, Sąsiedzi  czy inni bajkowi bohaterowie nie mają raczej przed nami tajemnic.

Z wyjątkiem Teletubisiów.

Tu młody ma szlaban prewencyjny.

Ze względów oczywistych ;)

Ostatnio jednak nauczył się przeskakiwać po kanałach z bajkami i zatrzymał się na rosyjskiej kreskówce o przygodach sympatycznego misia, bez litości maltretowanego przez małą Maszę o wielkich zielonych oczach na TVP ABC.

Bajka mocno zabawna, dobrze zrobiona. Z morałem.

Mam wrażenie graniczące z pewnością, że bardzo różni się in plus od  produkcji zachodnich dla tej samej grupy wiekowej.

I co ciekawe kreskówka ta posiada pewną wartość nie do przecenienia jeśli jest się rodzicem zmuszonym przez małego terrorystę do oglądania tego co on.

Można to oglądać razem.

Rozumiem i nie protestuję jednak, bo pewne rzeczy w towarzystwie po prostu smakują lepiej. Jak nie przymierzając gorzała wśród dorosłych ;)

Maszę i Niedźwiedzia w związku z powyższym polecam.

Głównie dzieciom.

Jedna rzecz mnie jakby trochę zaintrygowała podczas oglądania.

Na początku myślałem, że mam przewidzenia.

Ale nie.

Mała Masza występuje w przebraniu sowieckiego sołdata ;) z czerwoną pięcioramienną gwiazdą na oficerskiej czapce Armii Czerwonej. Sił powietrznych ZSRR o ile pamiętam z zajęć o armiach Układu Warszawskiego.

I kijem udającym karabin.

No i rzecz jasna w chełmofonie czołgisty. W prawie każdym odcinku.

Czy TVP chce coś powiedzieć w ten sposób małym polskim odbiorcom ?

Nie wiem.

Nie jestem Prezesem TVP.

Może to przypadek.

A może nie ...

Być może zawiodła czujność rewolucyjna departamentu kontroli zamówień ?

Albo mamy Kreta w TVP.

I nie mam na myśli pogodynka co rzucił Beatą Tadlą przed tańcem z gwiazdami, Jarosława.

Myślę o podwójnym agencie którego schował tam na odchodnym były prezes Braun na polecenie a jakże, Tuska lub dysponent tej operacji specjalnej znajduje się jeszcze dalej.

Dużo dalej.

Na wschód.

Zresztą nie jestem od rozkminiania afer .

Uważam, że tym kolejnym już w ostatnim czasie przejawem wojny hybrydowej wymierzonej w nasz kraj powinny się zająć służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo państwa.

Lub komisja śledcza.

Najlepiej sejmowa.

Dlaczego ?

Bo w związku z komunistycznym przekazem podprogowym odebrałem szczeniakowi dostęp do pilota i mam w chałupie Bejrut ...

I dlatego jeszcze, że propagowanie symboli totalitarnych to w naszym kraju przestępstwo. Z ciekawością zaglądam od tego czasu na TVP ABC ...

A nóż pokażą Chór Aleksandrowa ?


Ronin.







Zobacz galerię zdjęć:

Własne zdjęcie ekranu telewizora.
Własne zdjęcie ekranu telewizora. Własne zdjęcie ekranu telewizora.
Ronin.
O mnie Ronin.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura