Odchłanie Internetu
Odchłanie Internetu
Ronin. Ronin.
1609
BLOG

"Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Ronin. Ronin. Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

Dzień dobry :)

Dobrze spaliście ?

Ja też nie.

Aha ...

Byłbym zapomniał.

Tym którzy nie połapali się od razu, uprzejmie wyjaśniam, że w tytule notki raczyłem posłużyć się formą przekazu potocznie nazywaną ironią.

Choć może był to sarkazm ?  :)

Whatever.

Rzecz oczywiście w bombie która za chwilę zamiecie z powierzchni ziemi partię rządzącą całkiem słusznie nazywaną Dobrą Zmianą.

Bomba została wczoraj odpalona zdalnie, tyle, że posiada opóźniony zapłon.

Coś jak bomba zegarowa .

Ulubiona broń marksistowskich terrorystów XX wieku.

Ale w sumie nie o tym miałem.

Że będzie to bomba nie mam najmniejszych wątpliwości.

W stan permanentnej niecierpliwości wprawiają mnie pełne rozedrganych emocji komentarze Tomasza Lisa i byłych oraz obecnych funkcjonariuszy "Gazety Wyborczej" ...

Szczególnie te alarmujące zapowiedzi o skandalicznie niskim nakładzie rzeczonego periodyku.

Kto nie kupi GW ten frajer :)

No nie, bynajmniej. Nie zamierzam kupić.

A gdyby ktoś chciał mnie poczęstować, grzecznie acz zdecydowanie odmówię.

Jednakowoż już jestem gotów na to co przyniesie dzień.

Kupiłem popcorn.

Obniżyłem fotel prezesa do pozycji " relaks'...

Współpracownikom zapowiedziałem żeby nie zwracali mi dzisiaj bez wyraźnej potrzeby dupy.

Żona i dzieciaki od rana do galerii na zakupy albo do ZOO.

A ja zamierzam chłonąć ...

Będę się napawał taktycznym majstersztykiem połączonych sztabów " Wyborczej", "Lisweeka" oraz TVN-u.

Będę podziwiał kunszt i znawstwo tych rzemieślników i artystów propagandy w alarmująco krwawym odbiciu czerwonego paska na ekranie telewizora, mającego stanowić preludium do wymarzonego przez jakże wielu widoku białej flagi nad Nowogrodzką ...

Chcę wpatrywać się jak urzeczony w pełne Obywatelskiej troski oblicza Schetyny, Budki, Lubnauer czy demona politycznego intelektu Ryszarda Petru.

Chcę spijać z ich ust słowa oburzenia i życzenia przeciwnikom politycznej śmierci ... Wszystkie w tym samym duchu i tonie walki z mową nienawiści ....

Podobnie brzmiące bo pisane parę dni temu na Czerskiej ;)

Wiem jedno.

Dziś świat się zmieni.

Każdy kto przeczyta"Wyborczą" już nigdy nie będzie taki sam ;)

( Hmm... Czytaliście może powieść Kinga pt " komórka" ? :) Tak mi się jakoś skojarzyło ...

Ciekawość czy przygotowali nakład po angielsku dla ziomali w Brukseli ?

Drżę wprost z niecierpliwości.

Wy też?

No raczej.

W sumie to widzę tylko jeden problem.

Niewielki.

Ale zasadniczo jest to wyłącznie problem "Gazety Wyborczej" 

Polacy zwyczajowo mają głęboko w dupie jej rewelacje.

I może się okazać, że cały ten misterny plan ze stopniowaniem napięcia ... w pizdu ... 

A rzeczona bomba okaże się zwyczajnym kapiszonem, może jedynie trochę jakby bardziej w" srebrnym" kolorze :)

Ale nic to.

Redaktor Adam Michnik zagrzeje swą "Młodą Gwardię "do dalszej walki tradycyjnym :

" Nie przejmować się, kłamać dalej"

I tak do następnego kapiszona ...


Miłego końca świata i jeden dzień dłużej ...

Czy jakoś tak ;)


Ronin.



Ronin.
O mnie Ronin.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura