Izajasz 42:8 Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.
Izajasz 42:8 Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
224
BLOG

Każdy Prawdziwy Naśladowca Jezusa JEST Żydem. - PRAWDZIWYM no dobrze a co z "Tamtymi.."?

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 25

Dziwne?

Dla niektórych pewnie tak, zacznijmy od tego, że zrozumienie w świecie słowa Żyd jest różnorodne, albowiem są Żydzi Talmudyczni, Orodoksyjni,Reformowani, Postępowi, Ateiści, Chrześcijanie - na świecie żyje około 1.5 miliona chrześcijan mówiących o sobie, ze pochodzą od Żydów  itp

Ciekawe w tym wszystkim tak naprawdę jest to, że prawidłowo słowo Żyd oznacza człowieka wierzącego w Boga - Ojca Pana Jezusa - Jahwe lub Jehowa jak ktoś woli, zatem każdy człowiek, który prawidłowo podąża za Jezusem jest Żydem, tym prawdziwym.

- Żydem jest Czciciel Jahwe.

Dlatego też... wszystko się zgadza... - Żydzi obejmą Królestwo Boga/!/

Wszak Jezus miał i nadal ma nad sobą Boga - właśnie Boga, którego Imię w Biblii występuje około 6800 razy! Oczywiście w Oryginale, bo wyrugowano je z Biblii zastępując je słowami takimi jak PAN czy BÓG, chociaż nie zawsze, czasami oddaje się je kilka razy w Bibliach a nawet  katolicka Biblia 1000 Lecia II wydanie zawiera To Imię w owych około 6800 miejsc.

A jak sądzisz, tak przy okazji, ile razy w Biblii występuje słowo TRÓJCA??

- Ani razu!

Apokalipsa 2:9 "znam ucisk twój i ubóstwo, lecz tyś bogaty, i wiem, że bluźnią tobie ci, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, ale są synagogą szatana."

Apokalipsa 3:9 "Oto sprawię, że ci z synagogi szatana, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, lecz kłamią, oto sprawię, że będą musieli przyjść i pokłonić się tobie do nóg, i poznają, że Ja ciebie umiłowałem.

To sam Jezus nazwał synagogą szatana tych, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są.

Wersety ze strony: https://www.facebook.com/notes/jarek-zed/mieni%C4%85-si%C4%99-%C5%BCydami-a-nimi-nie-s%C4%85/921419947905126/ 

Warto tam zajrzeć bo artykuł jest ciekawy...

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo