"Ja jestem Jahwe - Takie jest imię Moje " - Izajasz 42:8
"Ja jestem Jahwe - Takie jest imię Moje " - Izajasz 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
163
BLOG

Jeśli chcesz wiedzieć.. Bóg uznaje TYLKO Jeden Kościół i KAŻDY w tym Kościele jest Świętym

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 18

Chrystus znaczy na nasz język: Pomazaniec, ciekawe czemu nie tłumaczą m.in słowa Chrystus na języki narodowe w przekładach Biblii... Domyślisz się dlaczego?

Każdy kto oddał się Bogu, Każdy kto się narodził z Wody i z Ducha, który to Duch pochodzi od Boga Jahwe jest Świętym - Ewangelia Jana 3:5 czyli jest Oddzielonym od tego świata, którego bogiem czyli władcą /  bóg znaczy dokładnie władca / jest szatan diabeł a słowa szatan diabeł te znaczą dokładnie: Przeciwnik Boga i oszczerca 2K Kort. 4:4 , taki człowiek umarł dla świata a już jest żywym dla Boga i odwrotnie.

Ci którzy są martwi w oczach Boga przeminą wraz z tym światem niczym trawa czyli odejdą w niebyt a kto: " Przemija scena tego siata, ale kto pełni wolę Boga ten trwa na zawsze "  - ci ludzie odziedziczą ziemię - Jezus Kazanie na Górze Ewangelia Mateusza 5:5

- Czyli wejdą do Królestwa Boga o które nakazał prosić Jezus Pomazaniec w Ojcze Nasz  a co na długo przed Nim zapowiedział już jasno i wyraźnie Bóg przez proroka Daniela 2:44

Mało masz czasu na ratunek dla siebie i swojej rodziny, niebawem pojmiesz w zupełności, że napisałem prawdę, ale wygląda na to, że dla ogromnej większości Czas Wiedzy będzie jednocześnie przysłowiowym pocałowaniem klamki...

Zacznij od sprawdzenia czy posiadasz WAŻNY Chrzest, bez niego nie wejdziesz do Królestwa Boga, no chyba, ze Jego Syn żartował sobie gdy jasno i wyraźnie to właśnie OŚWIADCZYŁ  Nikodemowi...  - Ewangelia Jana 3:5 

Ja Ci powiedziałem, nie będę winien Twojej krwi.

Zobacz jaki chrzest jest WAŻNY  - www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo