Spychalski punktuje: "Pan prezes Kosiniak był popychadłem Tuska”
Spychalski punktuje: "Pan prezes Kosiniak był popychadłem Tuska”
echo24 echo24
1090
BLOG

Ruchadło, popychadło i palec Lichockiej

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 57


Skąd ten tytuł?

Ano stąd, że chciałem możliwie najkrócej opisać start kampanii wyborczej pana Prezydenta starającego się o reelekcję.

Krzysztof Pasierbiewicz (emerytowany nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Zaryzykuję także tezę, że finał tej kampanii będzie taki, że wszystkich cuzamen do kupy mecenas Gryzelda wyrucha.

I jeszcze mam prośbę do "ortodoksyjnych pisowców". Piszcie Państwo jeszcze więcej komentarzy! Niech ludzie czytają, na kim Jarosław Kaczyński zbudował swe nowe "elity".

Zobacz galerię zdjęć:

Andrzej Duda na Twitterze Agencja Gazeta | Zrzuty ekranu z Twittera
Andrzej Duda na Twitterze Agencja Gazeta | Zrzuty ekranu z Twittera
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka