echo24 echo24
586
BLOG

Nie z nami takie numery, Brunner!

echo24 echo24 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 44

Portal internetowy Salon24 newsvide: https://www.salon24.pl/newsroom/1033545,kaczynski-w-polskim-radiu-przelozenie-wyborow-byloby-zlamaniem-konstytucji informuje:

Zgodnie z konstytucją wybory prezydenckie powinny odbyć się w tej chwili chyba, że zostałby wprowadzony stan nadzwyczajny, a te warunki w tym momencie nie są spełniane  - powiedział Jarosław Kaczyński w Polskim Radiu…

Mój komentarz:

Zastanawiałem się, co suweren powinien powiedzieć Jarosławowi Kaczyńskiemu, jeśli pan Prezes nie bacząc na ewidentne zagrożenie zdrowia i życia Polaków przeforsuje jednak na siłę majowy termin wyborów prezydenckich.

Pisałem dobierając możliwie najstaranniej słowa, dopieszczałem frazy bacząc by potencjalnie najtrafniej kłaść akcenty i mozolnie selekcjonowałem wszelkie dostępne środki wyrazu, - żeby jak najlepiej odmalować to, co chcę niniejszą notką przekazać rodakom.

Pisałem, kreśliłem, wyrzucałem do kosza zmięte kartki i pisałem od nowa, - ale zawsze czegoś brakowało i coś było nie tak.

Aż sobie przypomniałem jedną z najkrótszych, a zarazem najwspanialszych w historii polskiego kina scenę z filmu pt. „Pora umierać! ”, - z pierwszą damą kinematografii polskiej panią Danutą Szaflarską w roli głównej.

Obejrzyjcie Państwo koniecznie tę filmową migawkę, - a szczególnie ci młodzi, którzy jej nie znają:

https://www.youtube.com/watch?v=n0OYCYuHpE0 

(polecam dźwięk na full i wersję pełnoekranową)

I to by było na tyle.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka