Warto nadmienić, że oni się tam bawią za nasze pieniądze!
Warto nadmienić, że oni się tam bawią za nasze pieniądze!
echo24 echo24
923
BLOG

RANY BOSKIE! ALE OBCIACH!!!

echo24 echo24 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 41

Uwaga! Trudny przekaz, tylko dla kumatych z poczuciem humoru

Rano pisałem o masakrycznie obciachowym pisowskim happeningu w Krakowie – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1076886,nie-o-taka-polske-w-stanie-wojennym-bilem-sie-z-zomo-w-nowej-hucie , w notce pt. „Nie o taką Polskę się biłem z ZOMO w Nowej Hucie ”, którą Administratorzy Salonu24 skrzętnie zamietli pod dywan.

Upłynęło zaledwie kilka godzin i znalazłem w Internecie wiadomość, że przedstawiciele nowofalowej nowogrodzkiej subkultury bazarowo podwórkowej zorganizowali równie obciachowy happening w Brukseli – patrz zdjęcie tytułowe.

Czekam tedy z rozbawieniem, czy tę notkę Admini salonu24 równie skrzętnie zamiotą pod dywan.

W oczekiwaniu na decyzję Administratorów życzę Państwu miłego wieczoru,

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum
Szanowni Państwo! W trosce o intelektualny komfort Gości mojego blogu przyjąłem zasadę, że merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze hejterskie, prostackie, namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem notki będę kwitował formułką: "Następny, proszę! ", albo je po prostu pominę milczeniem. Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź znieważyć, ale mam już swoje lata i szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się oszołomionymi komentatorami, którzy za każdym razem piszą to samo, a co gorsze zawsze wiedzą lepiej. Licząc na okazanie zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie.

Zobacz galerię zdjęć:

Ale przyznacie Państwo, że fejk palce lizać!
Ale przyznacie Państwo, że fejk palce lizać!
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości