echo24 echo24
820
BLOG

Nieprzyjaźni ludziom frustraci dyszący nienawiścią do każdego, komu powiodło się w życiu

echo24 echo24 Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 38

Motto filmowe : https://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4 

Portal internetowy Salon24 Sport – vide: https://www.salon24.pl/u/sport/1113553,iga-swiatek-ambasadorka-luksusowej-marki-rolex-na-tenisiste-wylala-sie-fala-hejtu informuje:

Iga Świątek ambasadorką luksusowej marki Rolex. Na tenisistę wylała się fala hej tu. Iga Świątek podpisała umowę sponsorską z firmą Rolex. Polscy internauci bardzo mocno zhejtowali tenisistkę w mediach społecznościowych. Świątek podpisując kontrakt z Rolexem dołączyła do takich sław jak Roger Federer. Wiadomość przekazała w mediach społecznościowych. "Jestem podekscytowana mogąc ogłosić, że zostałam częścią rodziny Rolex. To dla mnie ważny moment, bo uświadamiam sobie, jak długą drogę pokonałam. Od bycia dzieciakiem oglądającym w telewizji, jak Roger podnosi trofea mając swój zegarek na nadgarstku do posiadania własnego - zegarka, nie trofeum (jeszcze?)" - napisała 19-latka.
"Czy też bylibyście podekscytowani gdybyście zostali częścią rodziny Rolex? Czy byłoby to dla was ważne i uświadomiłoby to wam jaką drogę pokonaliście? A tak serio. Póki co to chyba pijarowcy pokonali Igę Świątek" - skomentował Piotr Semka, publicysta "Do Rzeczy", co jeszcze podsyciło burzę…

Mój komentarz:

Patrz tytuł notki oraz motto filmowe, którym poprzedziłem tekst.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport