Nad Odrą unosi się fetor śmierci!
Nad Odrą unosi się fetor śmierci!
echo24 echo24
217
BLOG

WODY TRUPIE

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 11
Odrzańska Apokalipsa

Motto: Ojciec Narodu pracuje nawet na urlopie

Przekaz dnia:

„Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało!”

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Redakcja Salonu24 na SG informuje:

"Wiadomo już, co z substancjami toksycznymi..."

Mój komentarz:

Sorry, ale nic nie wiadomo, bo przed chwilą (wtorek 16 sierpnia) oglądałem konferencję prasową pani minister Moskwy i na własne oczy widziałem, jak pani minister na konkretne pytanie dziennikarza, kiedy pobrano pierwsze próbki zaczęła się jąkać, dając wymijającą odpowiedź, że w odpowiednim czasie. A jak dziennikarz dopytywał o konkretną datę, to prowadzący konferencję prasową go zbeształ i odebrał mu głos.

Przykro mi, ale państwo przestało działać, a PiS już praktycznie nad niczym nie panuje. Tak. Tak. To są jakieś rzewne jaja, a nie państwo.

Im trzeba odebrać władzę natychmiast, zanim będzie już za późno na wszystko!

A teraz obejrzyjcie koniecznie ten materiał i wszystko będzie jasne, - vide:

https://www.youtube.com/watch?v=wbbCYtfTt0Y

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka