Donald Tusk pozwał TVP, Danutę Holecką i Jarosława Olechowskiego. Fot. PAP/TVP/Canva
Donald Tusk pozwał TVP, Danutę Holecką i Jarosława Olechowskiego. Fot. PAP/TVP/Canva
echo24 echo24
1598
BLOG

Choć napisałem o Tusku tysiąc krytycznych notek, uważam jego pozew za w pełni uzasadniony

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 75
Tusk ma rację!

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1287343,tusk-pozwal-tvp-za-f-r-deutschland-wiemy-czego-zada-lider-ko informuje:

Tusk pozwał TVP za „für Deutschland”. Wiemy, czego żąda lider KO. Donald Tusk pozwał TVP za wielokrotne przypominanie w programach informacyjnych wypowiedzianych przez niego słów „für Deutschland”. Według lidera opozycji ta fraza została przez Telewizję Polską wyrwana z kontekstu i powtarzana, aby niszczyć jego wizerunek. Salon24 poznał treść pozwu przeciw TVP…

Mój komentarz:

Czytam dodane do notki redakcyjnej Salonu24 obrzydliwie i zawstydzająco hejterskie komentarze autorstwa pisowskich ortodoksów i włosy mi stają dęba na głowie, że w tych ludziach jest aż tyle patogennie wynaturzonej nienawiści. I choćby tylko z tej przyczyny dochodzę do wniosku, że pozew Donalda Tuska jest ze wszech miar słuszny i uzasadniony.

Dlaczego tak uważam?

Bo tę trudną do opisania nienawiść celowo i metodycznie wygenerowała w sympatykach partii Jarosława Kaczyńskiego pisowska Telewizja Publiczna niejakiego Kurskiego Jacka, z panią Danutą Holecką w roli głównej. Telewizja, która w atakach na szefa obecnie opozycyjnej Platformy Obywatelskiej przekroczyła wszelkie możliwe granice przyzwoitości sprzeniewierzając się świadomie i z premedytacją elementarnym wymogom moralno etycznym kodeksu dziennikarskiego, a także zdeptała brutalnie polską tradycję politycznego dyskursu. I choć pamiętam jeszcze rządy Bolesława Bieruta powiem, że takiego dziennikarskiego łobuzerstwa nie było nigdy w powojennej historii Rzeczpospolitej!

I nie zawaham się powiedzieć, że w tej telewizji królowała i nadal króluje w każdym calu nienawistna wobec opozycji i amoralnie kłamliwa prorządowa propaganda sukcesu, której nie powstydziłby się Edward Gierek, jeśli nie sam Władimir Putin. Telewizja ta przyzwyczaiła swój język do kłamstwa, panuje tam oszustwo na oszustwie, obłuda na obłudzie, a co najgorsze telewizja ta bez cienia skrupułów okłamuje polskie społeczeństwo zupełnie się swej obłudy nie wstydząc.

Otóż moi Drodzy, jako niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa, za rządów Platformy Obywatelskiej napisałem grubo ponad tysiąc, to nie pomyłka, ponad tysiąc bezlitośnie krytycznych notek o Donaldzie Tusku i jego Platformie Obywatelskiej, co każdy może łatwo sprawdzić.

Wtedy pisowcy dosłownie nosili mnie na rękach nazywając mój blog pieszczotliwie mój „Kawiarenką u pana Krzysztofa ”, - jakże błędnie zakładając, że jestem pisowcem, którym nigdy nie byłem i nie będę. A teraz pisowcy mnie nienawidzą, bo podobnie jak niegdyś Platformę Obywatelską, krytykuję obecnie Prawo i Sprawiedliwość.

Taka jest ta nasza polska polityka.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Tym razem celowo wyłączyłem się z dyskusji on line, żeby w żadną stronę nie ukierunkowywać dyskusji komentatorów  i pokazać Państwu, - do jakiego stopnia pisowska Telewizja Publiczna ogłupiła nasze społeczeństwo, a mówiąc dokładniej tę jego część, którą nazwano "ludem pisowskim" wspierającym partię despotycznego Jarosława Kaczyńskiego i neo-autorytarny rząd zakłamanego premiera Morawieckiego nie bez przyczyny nazywanego Pinokiem.


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka