A ja chciałem dyskutować na Salonie24 pod własnym nazwiskiem + nick (Echo24)Ja chcę pisać na Salonie24
A ja chciałem dyskutować na Salonie24 pod własnym nazwiskiem + nick (Echo24)Ja chcę pisać na Salonie24
echo24 echo24
298
BLOG

Tego jeszcze w historii Salonu24 nie było!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 19
Białoruskie standardy na Salonie24 (???)

Ale jaja!

W nowej odsłonie graficznej, - Salon24 ukrył moje nazwisko i tytuł naukowy!

Ja zaś nie chcę być skrywającym się tchórzliwie za pseudonimem publicystą anonimowym, - i chciałbym, jak dotąd, - występować na Salonie24 pod własnym nazwiskiem i tytułem naukowym + nick (echo24).

I komu to przeszkadzało?

Źle to wróży na przyszłość.

Dr Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scripyum

W moich notkach bardzo istotne znaczenie miały fotografie, którymi swoje notki ilustrowałem. W nowej odsłonie portalu Salon24, wielkie napisy na zdjęciach tytułowych całkowicie zasłaniają te fotografie. 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka