echo24 echo24
4954
BLOG

Fejk argumentem pisowskich tępicieli deklaracji LGBT

echo24 echo24 LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 553

UWAGA! Na wstępie pragnę złożyć istotne dla czytelnika tej notki oświadczenie, że jestem wierzącym katolikiem wychowanym w domu o patriotycznych tradycjach chrześcijańsko-narodowych i ojcem rodziny, która jest dla mnie nadrzędną wartością.

Ilustracja muzyczna: https://www.youtube.com/watch?v=FWZNF4F1r7Y  

Wczoraj do mojej notki pt. „O tym, jak PiS dał się wpuścić na pole minowe” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/940977,o-tym-jak-pis-dal-sie-wpuscic-na-pole-minowe#logged Internauta piszący pod nickiem @YteroŁ napisał do mnie w komentarzu, cytuję:

Pokarz mi pan rodzica, który się zgodzi, aby dzieci w przedszkolu  były edukowane w kwestii masowania "siusiaka", a w podstawówce POprawnego ubierania banana w prezerwatywę..."

Ponieważ uważam, iż rzeczony komentator oparł swój komentarz na krążącym w mediach oraz w sieci fejku (nieprawdziwej informacji) na temat opisanej w deklaracji LGBT edukacji seksualnej dzieci w przedziale wiekowym 0 – 4 lata oraz w wieku przedszkolnym i szkolnym, odpowiedziałem rzeczonemu Internaucie w sposób następujący:

Jestem rodzicem i nic złego w takiej edukacji nie widzę. Powiem więcej. Uważam, że tego rodzaju edukacja jest jak najbardziej wskazana. Przewertowałem tę deklarację LGBT i nic o "masowaniu siusiaka" w przedszkolu nie wyczytałem. Ale może coś przeoczyłem.

Natomiast, jak wskazują badania statystyczne, wiek inicjacji seksualnej znacznie się obniżył i taka inicjacja jest coraz powszechniejsza w gimnazjach, a nawet w szkole podstawowej. Więc mam do Pana konkretne pytanie. Czy gdyby Pański syn, bądź wnuczek ośmioklasista oznajmił Panu, że zaraził się śmiertelnym wirusem HIV, bo w czasie stosunku nie założył prezerwatywy, - to, czy nadal by pan deklarację LGBT tępił i wyszydzał?

Proszę o odpowiedź. Tylko szczerą. PS. Zaś z tym "masowaniem siusiaka" to jak się domyślam może chodzić o to, że w klimatach gorących (deklaracja LGBT jest dokumentem ogólnoświatowym) nieściągnięcie napletka u małych dzieci może prowadzić do poważnych stanów zapalnych i infekcji układu moczowego. Proszę to sprawdzić z łaski swojej w wolnej chwili. W oczekiwaniu na szczerą odpowiedź pozdrawiam Pana…”

Ponieważ rzeczony komentator mi nie odpowiedział, - z tym samym pytaniem zwracam się do wszystkich czytelników mojego blogu oczekując od Państwa szczerych, merytorycznych i kulturalnych komentarzy.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Uprzejmie Państwa proszę o komentarze odnoszące się tylko do tematu edukacji seksualnej dzieci, a nie deklaracji LGBT rozpatrywanej jako całość.

Post Post Scriptum

Ilość komentarzy przekroczyła setkę, a ich lektura wskazuje, że deklaracja LGBT tutaj nie pomoże, gdyż tu jest na gwałt potrzebny egzorcysta! Dlaczego? Bo jak widzę, poziom świadomości seksualnej Polaków jest po stokroć niższy niż na Zakaukaziu. Do tej pory myślałem, że Anja Rubik przesadza, ale teraz się przekonałem, że to polska Joanna d'Arc, którą trzeba będzie kiedyś beatyfikować. Przeczytajcie Państwo koniecznie dodane do notki komentarze, z których przebija kompletny brak tolerancji oraz patogenna nienawiść osobników nieprzyjaznych ludziom,  a przekonacie się, że ten stek bzdurnych andronów po prostu poraża! Rany Boskie! Gdzie my żyjemy?! Jedyna pociecha w tym, że autorami tych koszmarnych komentarzy są ludzie starzy i bardzo starzy.

Post Post Post Scriptum

Mam do Państwa prośbę. Dyskutujcie proszę więcej między sobą, bo ilość komentarzy weszła w piątą setkę i po prawdzie ja już nie mam siły sam na wszystkie komentarze odpowiadać.

Najlepszy Komentarz:

Komentator  piszący pod nickiem @ skamander 12 marca 2019, 17:38 napisał:
Szanowni Państwo, jak widać to tylko upór i niedoinformowanie sprawiają, że zaistniała ta wojna na temat wychowania seksualnego. Tylko pragnę Państwu przypomnieć, że o żadnym wychowaniu seksualnym w deklaracji podpisanej przez pana Trzaskowskiego nic nie ma. Zaś mieszanie do tego wytycznych WHO z roku 2012 jest czystym nieporozumieniem. Już na początku tego dokumentu istnieje zapis:
"Podstawowe zalecenia dla decydentów oraz specjalistów zajmujących się edukacją i zdrowiem"
Ten dokument WHO odnosi się do: psychologów, pediatrów, pedagogów itp. osobom związanym zawodowo z dziećmi. A te wszystkie bzdury dotyczące np. masturbacji w przedziale wieku 0-4 są zwykłymi kłamstwami. To jest OPIS ZACHOWAŃ DZIECI W RÓŻNEJ FAZIE ICH ROZWOJU. Widocznie pan Kaczyński miał złego doradcę i dlatego te brednie wypowiedział o jakimś ataku na polskie dzieci. Uważam tę wypowiedź pana Kaczyńskiego za brak wiedzy, bo jeśli powiedziałby to z pełną świadomością, to byłoby to zwyczajne świństwo, by nawet dzieci angażować w walkę polityczną. Mieliśmy już politykę na trumnach a teraz może to być wykorzystanie dzieci jak kiedyś muzułmanów. Może w końcu ktoś zrozumie z wielbicieli teorii spiskowych, że kilkumiesięczne dziecko nikt nie będzie uczył masturbacji, a chodzi jedynie o to, że dzieci w wieku 0-4 zaczynają poznawać swoje ciało, a rodzice często uniemożliwiają np. chłopcom dotykania własnych genitaliów, a to dotykanie jest czynnością całkowicie naturalną. I masturbacji nie trzeba uczyć - dzieci same potrafią do tego dojść, dotykając własnych narządów płciowych, a o takich zachowaniach dzieci ten dokument mówi i uświadamia dorosłym, że takie zachowanie dzieci jest normalnością i, że masturbacja nie powoduje żadnych skutków ubocznych - jak to przedstawia m.in. Kościół. A najgorszą rzeczą jest, że ten dokument jest biczem na podpisany przez pana prezydenta dokument, który broni jedynie przed różnego rodzaju szykanom dzieci o innej orientacji seksualnej. Kiedyś była batalia o przywrócenie praw Murzynom, a dzisiaj światli ludzie walczą o poszanowanie prawa do normalnego i spokojnego życia mniejszości seksualnej czyli gejom i lesbijkom. Czy w tym jest coś złego, że ktoś pragnie dla kogoś udzielenia pomocy?..
."


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo