echo24 echo24
2741
BLOG

Suskiemu się przegrzał reaktor

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 66

Portal internetowyWPROST – vide: https://www.wprost.pl/kraj/10246092/awaria-w-oczyszczalni-sciekow-w-warszawie-suski-to-przypomina-mi-sytuacje-katastrofy-w-czarnobylu.html informuje:

Awaria w oczyszczalni ścieków w Warszawie. Suski: To przypomina mi sytuację katastrofy w Czarnobylu…” 

Mój komentarz:

Myślę, że fala dotkliwych upałów sprawiła, że panu Ministrowi się przegrzał reaktor pod czachą i najwyraźniej słabnie mu chłodzenie rdzenia, więc nie ma, na co czekać i celem uniknięcia reakcji łańcuchowej złotych myśli rzeczonego, należy niezwłocznie promiennego ministra umieścić w betonowym sarkofagu, bo będzie prawdziwe nieszczęście.

Ja zaś, rzucam bas i mając w oczach blask, - sympatycznemu oczywiście niewątpliwie panu ministrowi dedykuję „Balladę o rdzawym oku” w wykonaniu wielkiego pisowskiego patrioty spod Wawelu śp. Jurka Bożyka:

https://www.youtube.com/watch?v=a9roIlxQstM

I tylko nie mówcie, że znów jątrzę.

Krzysztof Pasierbiewicz (emerytowany nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Lato wciąż jeszcze trwa, więc bardzo proszę o komentarze pogodne, słoneczne i radosne.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka