adam kadmon adam kadmon
73
BLOG

Spętanie przysięgą ?

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Związany przysięgą,

nie – z przyrzeczeniem cichym, serdecznym

zapomniałem, co miało być zapomniane -

pogrzebane na dnie starej szafy,

oddanej w czyjeś dobre ręce;

chociaż pamięć swoje prawa ma.

 

Tu unikam jak mogę,

słów wysokich,

pomijam zupełnie unisona

wybrzmień, nie ulęknę się

zapewne daremnych,

nierozsądnych - doprawdy

wzruszeń.

Poeci tak mają, zwłaszcza z biografią

niezłomną na opak.

Nakazano milczeć,

milczę choć serce to boli,

bo serce nie sługa

nie da się obłaskawić,

byle czym zadowolić.

Niechaj-że mnie mara odpuści,

odejdzie w nieznane

- na wieki wieków amen.

Nic więcej.

_____________________________________________

 

Moje bibliografia krótka jest jak ogonek starego rottweilera u schyłku dnia :

1. STYGMATY ZAUROCZENIA. REFLEKSY. Wyd. Warszawska Firma           Wydawnicza s.c. 2015, str. 62

2. HOLY ISLAND. SZLAKI PRZEŁAJOWE.  Wyd. Psychoskok Sp zoo

2016 r. str. 95

3. KAPITEL. Wyd. Psychoskok Sp zoo 2016 r. str. 100

4. MANNERHEIM – LOZANNA . SWOJĄ DROGĄ . Wyd. Psychoskok

Sp zoo  r. 2017 str. 106

W przygotowaniu :

5 . NATURA LEGENDY . SPIS ARTEFAKTÓW.  Wyd. Psychoskok

    Sp zoo Konin   r. wyd. 2017/2018 str. 96

 

Członek  Z L P  od 20 marca 2017 roku.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości