adam kadmon adam kadmon
72
BLOG

Credo (prywatnie)

adam kadmon adam kadmon Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

CREDO

 

Wierzę, że mnie nie zawiedziesz

już nigdy.

Rzekł krzepko trzymając balustradę

przydrożnego mostu,

nim wyskoczył  w ciemność,

opanowany

post-udarową schizą

schyłku końcowych wydarzeń.

 

____________________________

 

Marginalia                                                                                                                              ………………..

            Leczono wierszopisa przypadek ze wskazaniem konkretnego czegoś, ignorując rozpoznanie kliniczne. Ponad rok z hakiem niepotrzebnych starań. Czas leciał.

       Od 2015 roku do teraz zrealizowałem sobie cztery książki, napisałem pięć , z czego ostatnia pojawi się najpewniej w połowie 2018 roku.

     Nazywam się Adam Kadmon -  w „smudze cienia”  i chyba pora spasować.  Nigdy nie sądziłem, że dożyję chwili, w której sam sobie będę się… mocno dziwił. 

         Egzystencjalna czkawka, od  której można mieć dość.     

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura