Siukum Balala Siukum Balala
865
BLOG

Żegnaj Włóczęgo

Siukum Balala Siukum Balala Fotografia Obserwuj temat Obserwuj notkę 41


image


Trochę Cię zawiodłem Włóczęgo. Ostatniego dnia urlopu pojechałem specjalnie dla Ciebie w to miejsce. Do magazynu wojskowego demobilu. Wiedziałem, że lubisz i znasz się na sprzęcie. Prawie tak samo jak na autobusach, o których gadaliśmy jakieś 2-3 lata temu.

https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/594799,notka-sluzbowa-dla-wloczegi

Miałem nawet zamiar  zrobić z tych zdjęć jakąś wieczorną, sobotnią zgaduj - zgadulę przy szklaneczce whisky. Wiem, że wygrałbyś, jak wygrywałeś większość quizów np. ten ze sprzętem z  muzeum PRL - u.To byłby właściwie quiz - ustawka pod Ciebie. Wygrałbyś w cuglach, bo te wszystkie T-xx, SKOT-y, BRDM-y, KRAZ-y i UAZ-y i STAR-y 66 miałeś w paluszku, Studebakery też... i nie zdążyłem, jakoś tak wyszło. Zawsze coś pilniejszego wyskoczyło, zawsze jakaś bieżączka, a to co istotne umknęło. Raz brakowało whisky innym razem odnowa moralna, a czas uciekał. Nie zdążyłem. Nie wypijemy już w Twoim sadzie świętokrzyskiego moonshine'a. Będzie Ciebie bardzo brakowało, ale zawsze będziesz z nami, nawet jak nie zostawisz komentarza, nie zagaisz, nie opowiesz jakiejś historyjki z wojska. Dziękuję Ci, że byłeś z nami, że mieliśmy przyjemność Cię poznać i zaprzyjaźnić się. Żegnaj Stary Druhu. 

Wierzę, że oglądasz właśnie te zdjęcia. Cześć.


image


image


image


image


image


image


image


image



image



image


image


image


image


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura