Siukum Balala Siukum Balala
2114
BLOG

Gazeta Wyborcza. Grzegorz na konwencji KO się wyrobił.

Siukum Balala Siukum Balala PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 111

image


Niezidentyfikowany członek : Za czym kolejka ta stoi ? 

Lubnauer : Ech ! Ci nowi członkowie z terenu. To już skrótu WC nie potrafimy rozszyfrować ? 

Gasiuk - Pihowicz : Z takimi kompetencjami to my te wybory samorządowe przerżniemy 

Szczerba : Przestańcie dziewczyny ! Wszyscy się uczymy. Zapomniałyście już jak głosowałyście na komisji za całkowitym zakazem aborcji ? 

Niezidentyfikowany członek : Co ! może i prezerwatywy ? 

Szczerba : Kolega się uspokoi, prezerwatyw nie ruszymy. Skręcamy w lewo, Basia 

do nas dołączyła. Do wyborów pójdziemy zygzakiem. Taka taktyka musi zwyciężyć. 

Lubnauer : Przede wszystkim musimy kupić rolety. Firanki przed PiS-em już nie chronią. 

Brejza : I łatwo można podpalić. Błagam was nie palcie w toalecie. Tak łatwo zapruszyć ogień. Na papieroska na zewnątrz proszę. Nie chciałbym tego przeżywać jeszcze raz. 

Szczerba : Krzysiu przestań, to wszystko fajans. Ognia z tego nie będzie. 

Brejza : A uchwyty do papieru ? 

Nowacka : Dziewczyny, która ostatnia ? 

Budka : Ja 

Nowacka : Pytałam o dziewczyny 

Kopacz : Jeśli chodzi o dziewczyny, to ja. Panie Borysie pan się przesunie, bo wprowadza pan w błąd swoją fizjonomią. 

Nowacka : Zauważyłyście dziewczyny, że kolejki są już prawie tej samej długości. 

Budka : No i co z tego ? Bo ja się przesunąłem. 

Kopacz : Właśnie co z tego ? 

Nowacka : Powoli spełnia się to o co walczyłyśmy przez cały czas. 

Lubnauer : Co się spełnia ? 

Nowacka : Parytet płci. Jest nas w koalcji prawie tyle samo co mężczyzn. 

Gasiuk - Pihowicz : Faktycznie nie pomyślałam o tym. To dobrze wróży 

Szczerba : Panie przewodniczący pan też w kolejce ? Czy na papieroska ? Bo jeśli na papieroska to kolega Brejza złożył w tej sprawie interpelację. 

Schetyna : Za tym co wszyscy. 

Szczerba : To trochę nie w porządku, panie przewodniczący. Stanie dwa razy w tej samej kolejce to wykorzystywanie stanowiska do celów prywatnych

Schetyna : Dlaczego ? Stoję pierwszy raz. Jestem takim samym członkiem naszej koalicji jak i wy.

Szczerba : Zgoda, ale mówi pan przewodniczący nieprawdę. 

Red. Jacek Gądek napisał na portalu gazeta.pl " ... że Grzegorz się wyrobił " 


http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,161770,23891298,grzegorz-sie-wyrobil-opozycja-ma-dobre-hasla-ale-nie-one.html


PS. Sami czytelnicy widzą do czego prowadzi tak modne we współczesnym dziennikarstwie epatowanie tytułami. Absolutnym mistrzem świata jest w tej dziedzinie niezastąpiona Gazeta Wyborcza. Tytuł to wszystko, tytuł jest najważniejszy, nawet jeśli treść nie ma jakiegos specjalnego związku z tytułem. Tytuł ma walić w łeb, ma coś sugerować " wiecie, rozumiecie " A jak ktoś na tytuł sie obruszy, to się go obśmieje w czerskim stylu. No i ja też padłem ofiarą tej mody. Przeczytałem tytuł i zostałem wprowadzony w błąd. 



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka