Smok Eustachy Smok Eustachy
3792
BLOG

2 Tura

Smok Eustachy Smok Eustachy Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 242

No i się doigraliście. Sondaże idą 51 do 49% i czyja to wina? Kto wkurzył Konfederację? A tłumaczyłem, że do wyborów prezydenckich trzeba cierpieć konfederackie rozpasanie, to mnie nie chcieliście słuchać.Ruch Kontroli Wyborów gdzie jest?

Nie ma się z czego cieszyć:

Duda=Trzaskowski+Hołownia

Do tego dochodzi Biedroń i Kosiniak i pól Bosaka. Szpece kampanijne z 2015 roku wyleciały bo miały za dużo rozumu i jest jak jest. Czyja to wina? Moja nie. Dudzie się należy reelekcja jak psu buda  wy co? Zresztą nawet jak PAD wygra to PiS przyszłe wybory i tak przegra. Ileż może wygrywać, nawet konwencji przemocowej nie wypowiedział a inne kraje wypowiadają.

Będzie ciężko ale mniemam, że się uda. Doszły mnie słuchy że totalne chcą unieważniać:

image


Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka