Smok Eustachy Smok Eustachy
1097
BLOG

Gazeta Wyborcza o brzozie

Smok Eustachy Smok Eustachy Polityka Obserwuj notkę 12

Wyborcza wsparta prokuratorem Rzepą znowu robi czytelników w trąbę:

http://wyborcza.pl/1,75248,13347105.html

że niby odkrycie, że brzoza jest. Najpierw analfabety funkcjonalne stwierdziły, że Macierewicz twierdził, że brzozy ni ma i teraz z tą tezą dyskutują.

Oczywiście nie ma brzozy złamanej w połowie na wysokości 5 metrów, tylko jest z uciętym czubkiem na wysokości 9 metrów. Wyborczej to nie przeszkadza epatować lemingi swoim odkryciem.

Myślałem, że może błąd tłumaczenia ale Wyborcza wyraźnie podaje:

Brzoza o średnicy ok. 80 cm w postawie została odłamana na wysokości ok. 9 m

A nie że czubek długości 9 m został ułamany. Myślałem, że może niefortunne tłumaczenie. Ciekawe co na to Flanelka, ponoć do ambasady chodził się uczyć rosyjskiego niech nas oświeci.

Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka