social social
124
BLOG

Rostowski - bohater Sierpnia 80

social social Polityka Obserwuj notkę 4

Nie, ten tytuł to nie żart.

Jak donosi TVN24.PL, ekonomiczny guru Peter Schiff, który przepowiedział kryzys napisał artykuł o naszym ministrze, Jacku/Janie Vincent'cie Rostowskim.

Jak podaje tvn24 "Peter Schiff nie może się nas nachwalić" oraz że "Rostowski wie jak smakuje socjalizm", gdy jako "produkt ruchu Solidarności, Rostowski zdaje sobie sprawę z zagrożeń, jakie niesie ze sobą centralne planowanie w gospodarce. Widział to już wcześniej i wie jak to się kończy".

I w tym momencie zdębiałem. Może ktoś mi poda jakieś nieznane fakty z życia Pana Jacka/Jana Vincenta, ale nie przypominam sobie by on miał coś wspólnego z ruchem Solidarności w latach osiemdziesiątych. W oryginale autor wybitnie pisze, że chodzi mu o Solidarność, "która sprzeciwiła się Polskiej Partii Komunistycznejw latach 80-tych", czyli nie chodziło o tzw. "drugą Solidarność".

Pan Rostowski, który jak słyszeliśmy podobno dopiero od paru lat jest posiadaczem dowodu osobistego, urodził się, wychował i ukończył studia w Anglii. To żaden zarzut, ale uniemożliwiło mu to tym samym bycie "produktem Solidarności".

Taki sam z Pana Jacka/Jana Vincenta produkt Solidarności, jak ze mnie dziecko Pomarańczowej Rewolucji na Ukrainie.

Jak na wielkiego guru to trochę wpadka, bo to może sugerować, iż nie tylko o samym Panu Rostowskim nie ma pojęcia, ale i może także o reformach (?), które On powprowadzał, a które tak Peter Schiff chwali.

I ja nawet jestem w stanie to zrozumieć, w końcu Zachodniak bez wiedzy o Polsce, któremu nie chciało się nawet sprawdzić kto rządził Polską przed 1989 (bo skoro pisze z dużych liter, to znaczy, że mysli, że to oficjalna nazwa). Dziwi mnie jedno, że TVN24 te bzdury puszcza, że chociaż nie wytnie tego kawałka o Solidarności, będącego ewidentną bzdurą.

Chyba, że ktos ma w tym swój cel - ot, dorobić trochę mitu i legendy Solidarnościowej naszemu zacnemu ministrowi? Taki historyczny PR.

Nie wiem, ale jest to dość komiczne.

A swoją drogą. Schiff pisze, że (cytuje w oryginale) "multi-year program of deregulation has been a boom for small business". Zaliczam się do small-businessu (nawet bardzo small) i ciekawi mnie czy może ktoś coś słyszał o takowym programie.

social.
tutaj oryginał:

http://www.marketoracle.co.uk/Article16524.html

a tu TVN

http://www.tvn24.pl/-1,1638567,0,1,prorok-kryzysu-polska-gospodarka-to-nie-zart,wiadomosc.html

 

social
O mnie social

"Nie jestem zwolennikiem tego, by każdy mógł wyrażać swoją opinię publiczne w sposób nieograniczenie swobodny." "przez całe lata rozumni ludzie uważali, że cenzura powinna być dopuszczalna" Prof. Marcin Król "Nie po to robiliśmy rewolucję, by mieć demokrację" Prez. Mohammad Ahmadineżad "Przyjdą wybory prezydenckie albo pan prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni" Bronisław Komorowski Kontrwywiad RMFFM, 29 kwietnia 2009

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka