sosenkowski sosenkowski
354
BLOG

prawie jak HIPER-MARKET ;)

sosenkowski sosenkowski Rozmaitości Obserwuj notkę 2

gdy TAM wszedłem właśnie TO poczułem - SZOK... no może nie szok, ale lekkie oszołomienie i dezorientację bezlikiem informacji oraz bodźców wizualnych:

  • kolorowe szyldy avatarów,
  • duże fotki HITów,
  • różnokolorowe wejścia na działy,
  • eleganckie kanty witryn w kolorze penetrowanego działu ;)

CIEKAWOŚĆ - to było następne uczucie - MUSIAŁEM je zaspokoić, a było czym :D zagłębiałem się kolejno w kolory poszczególnych sekcji tematycznych, kluczyłem w meandrach alejek i zglądałem do niezliczonych witryn.

na początku próbowałem komentować to, co zastałem w najciekawszych niszach, ale było tego tak wiele... zbyt wiele i zabrakło mi czasu oraz cierpliwości.

zresztą, co będę opowiadać - sami zobaczcie  :)

sosenkowski
O mnie sosenkowski

+ niepokorny mimo wielu banów od "niezależnych adminów". + oburzony na tysiące niewybrednych epitetów, które (wg tych samych "niezależnych modów") były, są i będą dopuszczalne wobec Polaków prezentujących myśl Narodową oraz Katolicką. + wytrwały w ignorowaniu wirtualnych kłód pod nogami, deszczu plwocin i kubłów łajna. + zdeterminowany po wielu latach upokorzeń na POgańskim POrtalu gry-online.pl do próby blogowania na Salonie24. + pełen nadziei, że ów "salon" wytrzyma zdecydowanie subiektywne komentarze naszej rzeczywistości oraz wirtualności ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości