Pojedynek Floyda Mayweathera z Loganem Paulem transmitowała TVP Sport.
Pojedynek Floyda Mayweathera z Loganem Paulem transmitowała TVP Sport.

Sensacja! Youtuber Logan Paul walczył jak równy z równym z legendą Floydem Mayweatherem

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 5
Aż osiem rund wytrzymał Logan Paul, który zmierzył się z wielokrotnym mistrzem boksu Floydem Mayweatherem. Na gali w Miami nie doszło do spodziewanego nokautu.

Teoretycznie bijący rekordy popularności na Youtubie celebryta nie powinien mieć żadnych szans w starciu z ikoną światowego boksu. Zawodnicy ustalili między sobą limit wagowy, żeby zwiększyć szanse rywala Floyda Mayweathera - legenda sportu ważyła na ringu ponad 70 kg, natomiast Logan Paul - 86. To sprawiło, że w pierwszych dwóch rundach Youtuber był nieco żwawszy, a pod koniec pierwszej starał się nawet wyprowadzać ciosy, co wzbudziło uśmiech u Floyda. 

Zobacz:


Amerykański pięściarz szukał swoich firmowych uderzeń sierpowymi. Po jednej z akcji w trzeciej rundzie mocno zdzielił Logana, który dotkliwie oberwał w głowę. Celebryta wytrzymał napór Floyda, chcącego rozstrzygnąć walkę pokazową przed czasem. Co ważne, starcie nie było punktowane. Przyjęte zasady były takie, że tylko nokaut sprawiłby, że mówilibyśmy o zwycięzcy. Paul wytrzymał do końcowego gongu, co przyjął z wielkim entuzjazmem. 

- Niech mi nikt więcej nie mówi, że czegoś nie da się osiągnąć. Niemożliwe nie istnieje. Wszyscy twierdzili, że to najlepszy bokser w historii, a ja walczyłem z nim przez osiem rund. Szacunek dla Floyda, to była wielka przyjemność - zaznaczył zachwycony Youtuber.  

- Nie mam już 21 lat, a ta walka była dla mnie okazją, by sprawdzić się z kimś młodszym. Logan Paul to naprawdę dobry chłopak, jest młody i silny. Czerpałem z tego pojedynku dużo przyjemności, to była dla mnie zabawa. Mam nadzieję, że kibicom też się podobało - powiedział Floyd po ośmiu rundach. 

Dla Logana Paula była to trzecia walka bokserska - karierę rozpoczął w 2018 roku, mierząc się z Youtuberem "KSI". Z kolei Floyd nie wychodził na ring od 2017 roku, gdy pokonał w "walce stulecia" Conora McGregora - wówczas zapisał sobie 50. wygraną do rekordu. Był to najbardziej dochodowy pojedynek w dziejach tej dyscypliny sportu. 

Przeczytaj:

Osoby z niepłodnością żądają przeprosin po słowach abp. Jędraszewskiego

Afera z ujawnionymi mailami dra Fauciego ws. COVID-19. Donald Trump triumfuje

Siukum Balala: D - Day vs Operation Covid

GW


Komentarze

Inne tematy w dziale Sport