Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
219
BLOG

Czy można wygrać remis? Tak, ale po odejściu Borka

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Miałem dzisiaj pisać o wolskich andrusach, ale oni mogą zaczekać, a sprawa meczu nie.

Wydawało mi się, że oglądałem wczoraj mecz Hiszpania-Niemcy do końca. Wyłączyłem transmisję przy stanie 1:1 Dzisiaj podczas jazdy metrem dowiedziałem się, że oglądałem jakiś inny mecz, bo na ekraniku Stroera Wiadomości Polsat podały:

"Reprezentacja Niemiec wygrała z Hiszpania 1:1...", co można obejrzeć na załączonym zdjęciu.

Oczywiście, od wielu lat wyciszam telewizor, gdy komentuje Szpakowski i znam pojęcie "zwycięskiego remisu", ale funkcjonowało to w mowie potocznej; a teraz już weszło do komentarzy pisanych.

Myślę, że redakcja sportowa Polsatu mści się w ten sposób za odejście Borka i pokazaniu im, gdzie ich miejsce. Na pewno na komentarz nie miała wpływu firma Stroer.

Dla porównania będzie jeszcze drugie zdjęcie na dowód, że nie chodzi o pomroczność jasną i inne wyniki podawano prawidłowe. 

Zobacz galerię zdjęć:

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura