jerraz21 jerraz21
120
BLOG

Bloger Zbyszek mnie zablokował!?

jerraz21 jerraz21 Rozmaitości Obserwuj notkę 19

A ja nie wiem - dlaczego?! 

A oto sekwencja komentarzy pod jego ostatnią notką:

"O upadku Europy i potrzebie stanięcia na nogi, na kanwie notki "Martwe życie Ikara po upad"

==============================================================

jerraz21

15 lipca 2023, 11:17

0

0

Nie możemy lekko obok tego przechodzić, bo być może ostatnie kuszenie Pana Jezusa o tym właśnie opowiada. - "Wziął Go diabeł na szczyt Świątyni i pokazał wszystkie królestwa świata. - To wszystko będzie twoje, jeśli oddasz mi pokłon."

==========================================

Niestety Google pokazuje tylko pańską notkę - jak wpiszę w wyszukiwarkę:

"Wziął Go diabeł na szczyt Świątyni i pokazał wszystkie królestwa świata. - To wszystko będzie twoje, jeśli oddasz mi pokłon."

Wiem , że ten cytat z Biblii jest, ale konkretnie nie mogę zlokalizować!? 

Pan zapewne wie, to proszę o podpowiedź...

Odpowiedz

=====================================================================

Zbyszek

15 lipca 2023, 11:31

@jerraz21 : Zapisałem to z pamięci, więc nie jest to dosłowny cytat i pomyliłem górę z narożnikiem Świątyni - poprawiam - z danego tłumaczenia bądź księgi. 


Przykładowo Łk 4,9

"Wówczas wyprowadził Go w górę, pokazał Mu w jednej chwili wszystkie królestwa świata 6 i rzekł diabeł do Niego: «Tobie dam potęgę i wspaniałość tego wszystkiego, bo mnie są poddane i mogę je odstąpić, komu chcę. 7 Jeśli więc upadniesz i oddasz mi pokłon, wszystko będzie Twoje»."

Odpowiedz

===========================================

jerraz21

15 lipca 2023, 12:33

@Zbyszek 


I tutaj jest zagwozdka!!


Jakim cudem praktycznym Apostoł Łukasz wiedział - co się działo, co zostało powiedziane!? 

Przecież to się działo na pustyni, Jezus poszedł tam sam i przebywał 40 dni.....

Odpowiedz

================================================

Taki komentarz poniższy  chciałem zamieścić, a pokazało się:


image

@Zbyszek

Nie bardzo rozumiem!? Co wygrałem!?

Pan kiedyś recenzował serial "The Chosen" - o życiu Jezusa...

Ja nie oglądałem, poza kilkoma odcinkami na YT. Nie wiem , czy jest odcinek o "Kuszeniu na pustyni" - i ewentualnie jak to zostało pokazane!? Ale na zdrowy rozsądek - z dzisiejszej perspektywy - jak to mogło być?! Tak po prostu, praktycznie!? Należy, według mnie - uwzględniać stan wiedzy ogólnej obecnie - w rozumieniu odległych w czasie zdarzeń- szczególnie tych z pogranicza metafizyki...

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości