STARY WROCEK STARY WROCEK
574
BLOG

Lista Przebojów PO

STARY WROCEK STARY WROCEK PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Pozazdrościłem redaktorowi rozgłosu i postanowiłem opracować własną, tegoroczną Listę Przebojów. PO.  Dlaczego tylko On ma być sławny a nie ja? Czy ja jestem gorszy? Że co, że z Wrocławia?

Robię to za darmo – pro PO bono. Nie może bowiem ulec zapomnieniu błyskotliwość, inteligencja i rzeczowość kluczowych zasobów ludzkich (ang.: key human resources) Platformy Obywatelskiej.  Pozycje przydzieliłem w demokratycznym procesie  – nikt nie może zgłaszać pretensji i zastrzeżeń. Jak się komu nie podoba niech stworzy własną. W końcu jesteśmy w UE i każdego Europejczyka powinno być stać na własną Listę Przebojów. Tym bardziej, że przebojów mamy na metry, pęczki, tony i media.

A oto pierwsza Dziesiątka. Przypominam, głosowanie było demokratyczne i bez naruszeń regulaminu – w języku fachowym takie naruszenia określa się mianem „fryzowanie danych”:

1. Budka Borys z utworem :


Małgorzata Kidawa-Błońska była, jest i będzie kandydatką KO na prezydenta



2. Trzaskowski Rafał z utworem :


Będę namawiał usilnie prezydenta stolicy z opozycji, który zajmie moje miejsce, żeby wystąpił z inicjatywą stworzenia w Warszawie ulicy Lecha Kaczyńskiego



3. Kidawa-Błońska Małgorzata z utworem :


7 maja podejmę decyzję, czy wezmę udział w wyborach



4. Schetyna Grzegorz z utworem :


Nie jestem ojcem kandydatury Małgorzaty Kidawy-Błońskiej



5. Budka Borys z utworem :


Tak, pamiętam, kiedy był w Wadowicach, pamiętam kiedy mówił to słynne kazanie o kremówkach



6. Grodzki Tomasz z utworem :


Zabójcze koperty



7. Arłukowicz Bartosz z utworem :


Gdyby nie Kidawa-Błońska, już dawno bylibyśmy po wyborach



8. Trzaskowski Rafał z utworem :


Gdybyśmy tylko i wyłącznie rozpatrywali wnioski od przedsiębiorców, to urzędnicy musieliby rozpatrywać je przez rok.



9. Trzaskowski Rafał z utworem :


Moją pierwszą inicjatywą ustawodawczą będzie ustawa o zwiększeniu finansowania służby zdrowia do 6% PKB



10. Trzaskowski Rafał z utworem :


Spieszcie się państwo zadawać pytania z TVP INFO bo ... niewiele tygodni już zostało



Zestawienie pokazuje jednoznacznie, ze 11% pana Trzaskowskiego nie wzięło się z niczego. Solidnie zapracował na swoją popularność. Jednocześnie spodziewam się, że za miesiąc nastąpią znaczne przetasowania. Potencjał polityków PO jest bezgraniczny.

Uprzedzam, jeżeli ktoś zechce dopisywać do MOJEJ listy utwory PIS to wyrzucę taki komentarz w kosmos. Zróbcie sobie własną listę …

I jeszcze jedno, z mojej listy nie da cię wycofać utworu

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka