STARY WROCEK STARY WROCEK
1556
BLOG

Rząd obniża poparcie dla PO do 12%

STARY WROCEK STARY WROCEK PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

Dzisiaj, podczas konferencji prasowej premier Morawiecki poinformował o przygotowaniu ustawy obniżającej poparcie dla PO do 12%. I to jest bardzo dobra wiadomość. Może tak trzeba było zrobić od razu, nie brnąc w skomplikowane Polskie Łady i tym podobne koncepcje. Raz a dobrze ...

Że co? Że rząd zamierza obniżyć podatek PIT do 12% a nie poparcie dla PO?

Ale jak popatrzymy w przeszłość to wszystko się zgadza. Kiedy PO miało wysokie poparcie to POdatki były wysokie. Wraz ze spadkiem poparcia dla PO spadają podatki. Nie da się bowiem ukryć, że poparcie dla PO i wysokość podatków są dodatnio skorelowane. Ja rozumiem, że politolodzy nie zrozumieją tego co napisałem (o korelacji) ale to nie mój problem.

To nie jest tylko dobra wiadomość dla Polek i Polaków. To jest wyborny prezent dla pana Donalda Tuska, który ponoć dzisiaj skończył 65 lat i zyskał uprawnienia emerytalne. Już wszyscy wiedzą, jaki wymiar finansowy będzie miało to uprawnienie.

Ale ja nie zazdroszczę panu Tuskowi wysokiej emerytury - niech ma. Za darmo tego nie dostał - napracował się chłop. A kasa z OFE nie ma znaczenia - tak jakby jej nie było.

W każdym bądź razie, z okazji rocznicy urodzin pana Tuska życzę sobie spokoju oraz wszelakiej pomyślności.

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka