rysiek madera pielgrzymka kolana
rysiek madera pielgrzymka kolana
stopfalszerzom stopfalszerzom
196
BLOG

Pielgrzymka na kolanach do Portugalii

stopfalszerzom stopfalszerzom Polityka Obserwuj notkę 0

Rozbawiły mnie dziś tagi pod notką Coryllusa: książkaspotkania :) W pierwszym odruchu pomyślałem że "głupota jest zaraźliwa" mając na myśli to co się wczoraj stało z szalomem24. No ale zaraz sobie przypomniałem że przecież tagowanie treści zostało blogerom właśnie zabronione, podobnie jak nadawanie im tytułów. 

Pojawiła się więc okazja do rozmyślań nad tym "po co" "na co komu, to było" i poszukiwanie dobrych stron tego wydarzenia. Bo zawsze przecież są dobre strony. Rozpieprzono całkiem zintegrowane środowisko intelektualne. Łatwość z jaką to się udało jest zastanawiająca. Szok u większości zainteresowanych zrozumiały i przypominający inne takie zdarzenia których doświadczyłem już w necie wiele razy :) No ale inni doświadczyli tego pierwszy raz. Pocieszam was więc sieroty po szalomie24: będzie dobrze :) będzie lepiej, co was nie zabije to was wzmocni. 

Kim jestem? Moje memy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka