Załóż maseczkę by nie roznosić wirusa oraz chronić siebie. Sylwia Kowalska
Załóż maseczkę by nie roznosić wirusa oraz chronić siebie. Sylwia Kowalska
Dietetyk Sylwia Kowalska Dietetyk Sylwia Kowalska
102
BLOG

Załóż maseczkę jak Czesi. Zasługujemy na ochronę.

Dietetyk Sylwia Kowalska Dietetyk Sylwia Kowalska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

AKCJA SPOŁECZNA DLA NAS WSZYSTKICH.

ZAŁÓŻ MASECZKĘ. ***** W POLSCE I NA ŚWIECIE.

Nagrałąm film by namówić was do akcji załóż maseczkę by zmniejszyć ryzyko zarażenia się koronawirusem. Jeśli jesteś wirusologiem , lekarzem, dziennikarzem lub innym specjalistą zweryfikuj moją wiedzę, nagraj reklamę, puść mój lub nagraj swój film ze znanymi osobami aktorami, dziennikarzami we wszystkich stacjach tv i radio.  Poszukaj firm, któe uszyją maseczki dla ludności, które będzie można kupić w supermarketach, wygotowywać i nosić kilka przy sobie do pracy , na zakupy w szklanym soiku. Wszystko można wygotować w temp. wrzenia wody. Dziennikarze, właściciele stacji radiowych i telewizyjnych nagrajcie spoty o noszeniu maseczek. Bardzo dużo ludzi chodzi do pracy m.in. dziennikarze, piekarze, lekarze, pięlgniarki, pracownicy supermarketów, kierowcy miejskich zakładów komunikacji, właściciele wielu sklepów, hurtowni etc. Powinniśmy się chronić. Pozostałe informacje w moim filmie. Nie chcę pozbawiać maseczek lekarzy i personelu który jest na pierwszej linii dlatego w filmie mówię o tym, że maseczki dla nas może uszyć ktoś znajomy lub firma, która się na to zdecyduje.  My wszyscy zasługujemy na podstawowa ochronę.


Dziękuję.


Link do filmu na moim profilu Facebook


https://www.facebook.com/autismlowcarbdietdietetyklodz/posts/10206922914069375


U Czechów wprowadzono obowiązek poruszania się poza domem w maseczce lub chuście 3 dni temu. Dowiedziałąm się o tym z wiadomości od Pana Mariusza Szczygła - naszego pisarza, dziennikarza. Dzięuję Panu bardzo, że myśli Pan o innych rodakach. 



14 lat temu życie wrzuciło mnie w swiat autyzmu, chorób i pomocy własnemu synowi. Biologia porodu sprawiła, że sama urodziłam się jako 600 gramowy wcześniak z 24 tygodnia i mam porażenie mózgowe. Po operacji ścięgień Achillesa w dzieciństwie chodzę samodzielnie. Pracuję jako księgowa. Ostatnie 2 lata prowadziłam również konsultacje dietetyczne. W 2006 roku rozpoczęłam największą przygodę mojego życia : dietę u siebie i swojego syna. Dodatkowo przeszłam terapię dla Dorosłych Dzieci Alkoholików. Stąd moje hooby i pasja: dietetyka, Alergologia  i psychologia oraz leczenie chorób i zaburzeń w tym : porażenia mózgowego, autyzmu, cukrzycy i innych dietetycznie i medycznie u najlepszych polskich lekarzy. Piszę wiersze terapeutyczne . 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości