92 obserwujących
472 notki
1210k odsłon
4759 odsłon

Oświadczenie w sprawie skandalicznego marketingu wódki Żytnia

Wykop Skomentuj115

Oświadczenie Reduty Dobrego Imienia – Polskiej Ligi przeciw Zniesławieniom w sprawie skandalicznej reklamy wódki Żytnia

Polmos Bielsko Biała S.A.  jest właścicielem marki Żytnia i jest (wg. informacji KRS) podmiotem polskim, kupionym przez pracowników. 

Postawmy pytanie czy agencja social media, która obsługuje Polmos Bielsko Biała SA i umieściła taką publikację zrobiła to przez przypadek wynikajacy z głupoty, czy też chodzi o przejęcie cennej marki? 

Do reklamy wykorzystano zdjęcie autorstwa Krzysztofa Raczkowiaka z 1982 r., przedstawia 5 opozycjonistów biegnących w Lubinie ze śmiertelnie rannym Michałem Adamowiczem, zabitym podczas demonstracji „Solidarności” przez ZOMO. Na fotografii umieszczono napis: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią".
Towarzyszy jej podpis: "Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli".

Reduta Dobrego Imienia – Polska Liga przeciw Zniesławieniom podejmie dalsze działania w tej sprawie.

 

Maciej Świrski

Prezes Reduty Dobrego Imienia

 

Warszawa, 18.08.2015

 

Wykop Skomentuj115
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale